"er jet mon gravid"
Jeg er en pige på 19 som har alle symptomerne på at være gravid, og min sidst mens første dag var d. 22. Dec.
Har kun fået neg. hjemmetest, tog til lægen d. 3. Feb. Og den var svag positiv.
Begyndte at bløde, meget mindre end når jeg har min mens, d. 4. Og skulle til scanning hos lægen dagen efter, og vi var tre som kunne se at jeg var gravid.
Var oppe og få taget en blodprøve mandag d. 10. Ringede og fik svar på den, og fik afvide at jeg stadig er gravid, men scanningen i onsdag (d. 26.) hvor han kun scannede mig udvendig, kunne han ikke se noget, og sagde at mit hcg var under to, han valgte og sende mig videre til hjørring sygehus til en scanning, og nu går jeg og er nervøs om jeg overhovedet er gravid.. Min stedsøster kender en som var gravid men alle test også blodprøven var negative..
Så er der stadig håb??
Charlottes svar
Kære du
Det kan jeg faktisk ikke svare dig på, du må vente til du er blevet scannet en gang til. Jeg kan godt sætte mig ind i at det kan være en svær tid du lige nu befinder dig i, ikke at vide om du er gravid eller om du ikke er gravid. Der er vist ikke andet at gøre end at se tiden an.
Mange venlige hilsner Charlotte,
www.grumme.dk
En kvinde/familie der mister et barn – hvad enten det sker før eller efter fødslen – bliver ramt af et tab der implicerer alle lag af personligheden, parforholdet og troen på fremtiden.Charlotte tilbyder at give erfaren og kvalificeret støtte til at bearbejde de vanskelige følelser der er knyttet til alle tab – og især når det er et barn man mister.
Se Charlottes hjemmeside: Grumme.dk
Anmeld