Sippet terminsgruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.829 visninger
29 svar
26 synes godt om
1. marts 2014

Anonym trådstarter

Vil ikke støde nogen, derfor ano

Er jeg bare sippet eller er det fair ?
Er med i bla terminsgrupper på Facebook, og oplever at andre gravide måske ikke er så "regelret" som jeg

Hvis man har en terminsgruppe for feks maj måned, så gælder det vel dem som rent faktisk har termin i maj, fair nok et par stykker er med hvor de feks har termin 28-29-30 april eller 1-3 juni men oplever der er flere hvor de feks har termin 20 april eller 14 juni

Det irriterer mig grænseløshed, pga det hop det har givet, men scanninger, mavebilleder osv, og ærligt, så kunne jeg jo lige så godt, ha fundet en gruppe for mødre med termin i 2014

Er jeg for sippet og regelret eller er det ok jeg synes det er irriterende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Er med i bla terminsgrupper på Facebook, og oplever at andre gravide måske ikke er så "regelret" som jeg

Hvis man har en terminsgruppe for feks maj måned, så gælder det vel dem som rent faktisk har termin i maj, fair nok et par stykker er med hvor de feks har termin 28-29-30 april eller 1-3 juni men oplever der er flere hvor de feks har termin 20 april eller 14 juni

Det irriterer mig grænseløshed, pga det hop det har givet, men scanninger, mavebilleder osv, og ærligt, så kunne jeg jo lige så godt, ha fundet en gruppe for mødre med termin i 2014

Synes jeg egentlig ikke du er.... 

jeg synes den er ret ligetil... en maj terminsgruppe er for dem der har termin i maj... for netop ellers kun den lige så godt hedde 2014 

Anmeld

1. marts 2014

LMX

Anonym skriver:

Jeg vil gi dig ret. Springet bliver for stort. I vores gruppe har vi dog et par stykker som har termin først i næstkommende mdr. Den ene skal ha PKS og det falder derfor i den "rigtige" mdr ift vores gruppe. 

Det generer mig egentlig ikke.....

Anmeld

1. marts 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Synes jeg egentlig ikke du er.... 

jeg synes den er ret ligetil... en maj terminsgruppe er for dem der har termin i maj... for netop ellers kun den lige så godt hedde 2014 

Rart det ikke kun er mig. Synes et sted bare det er trels at selvom man ligger med termin midt i måneden er der nogle som er 1 måned foran eller bagud, ved jeg får ks 1-2 uger før, men bliver stadig i terminsgruppen

Det er jo ikke fordi de ikke er velkomne, men kan man godt tillade sig at efterspørge da jeg et sted er ret irriteret over det.

Anmeld

1. marts 2014

VIPpigen

Jeg er slet ikke med i fb terminsgrupper. Jeg har termin den 31 juli, og kan derfor ligeså godt falde ind i august.... Samtidig, så er der risiko for jeg føder før tid, og kunne derfor ligeså nemt falde ind i en juni terminsgruppe...

Jeg har valgt at springe dem over for nu, fordi der er alle de risici i det

Anmeld

1. marts 2014

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Jeg vil gi dig ret. Springet bliver for stort. I vores gruppe har vi dog et par stykker som har termin først i næstkommende mdr. Den ene skal ha PKS og det falder derfor i den "rigtige" mdr ift vores gruppe. 

Det generer mig egentlig ikke.....

Det er heller ikke et par dage der gør det, mere når det bliver feks 1-2 uger

Anmeld

1. marts 2014

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Jeg er slet ikke med i fb terminsgrupper. Jeg har termin den 31 juli, og kan derfor ligeså godt falde ind i august.... Samtidig, så er der risiko for jeg føder før tid, og kunne derfor ligeså nemt falde ind i en juni terminsgruppe...

Jeg har valgt at springe dem over for nu, fordi der er alle de risici i det

Tja så ville jeg jo mene du hører under juli, en i start juli kan jo risikere at føde i slut juni men kan godt forstå dig

Anmeld

1. marts 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

Hmm jeg havde termin D 28 august med fødte først D 8 september, jeg er med i august terminsgruppen på facebook da det var den jeg meldte mig ind i i min graviditet, jeg har ikke tænkt over om det generede nogen, men nu vil jeg da lige høre af, jeg vil da ikke gøre andre irriterede over min tilstedeværelse 

Monica 

Anmeld

1. marts 2014

Benjamins'mor

Jeg kan udemærket forstå dig.
I min er der nogen der fødte for tidligt i september sidste år, og nogen først i november. Men de havde alle termin i oktober, som navnet på gruppen er, men har de slet ikke termin i maj, ja så burde de jo et eller andet sted ikke være i maj gruppen.

Anmeld

1. marts 2014

Benjamins'mor

Monica P skriver:

Hmm jeg havde termin D 28 august med fødte først D 8 september, jeg er med i august terminsgruppen på facebook da det var den jeg meldte mig ind i i min graviditet, jeg har ikke tænkt over om det generede nogen, men nu vil jeg da lige høre af, jeg vil da ikke gøre andre irriterede over min tilstedeværelse 

Monica 

Jeg tror ikke det er sådan hun mener. I min var der også nogen der først fødte i november, og nogen der allerede fødte i september, men de er jo stadig velkomne da de har været i gruppen pga deres terminsmåned - oktober.
Det hun mener er om det er okay når der feks er en der har termin 1 måned før dem og en en måned efter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.