Pusletaske - hvor vigtig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2014

san

Aisha skriver:

Jeg er bare forfængelig

hehe okay det er jo også i orden at være det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2014

lineog4

For mig var det eneste vigtige hanken - lyder dumt men den skulle være indstillelig så den kunne hænge på barnevognensstyr og det indstillelige skulle være godt nok til den ikke pludselig blev længere i hanken. Og ja så god plads. Forskellige rum, vådrum og pusleunderlag var ligegyldigt, brugte aldrig vådrummet, men havde en rulle poser med så havde jeg også til en lorteble der skulle i skraldespanden. Havde et pusleunderlag jeg selv havde syet, men synes faktisk det var nemmere med en stofble og var der ikke puslefasciliteter så brugte jeg barnevognen. De mange rum gjorde det bare for rodede mig forvirrende og vidste aldrig rigtigt hvad det var jeg skulle have i dem  Så en stor taske der kan indeholde bleer, ekstra tøj, vådservietter eller en pose med våde klude, en stofble og lidt mad måske og som kan hænge på styret det ville være mine krav og ville ikke igen købe en pusletaske

Anmeld

1. marts 2014

Maja_4000

Jeg vandt en til min første, så den brugte jeg selvfølgelig

Til nr to har jeg købt en, dog brugt.. Synes de er mega dyre men man kan sagtens bruge en almindelig taske eller rygsæk, hvis man mere er til det

Anmeld

1. marts 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Tak for jeres råd og for at I gad dele ud af jeres erfaringer. 
Det er dejligt lige at have det med i overvejelserne. 

Anmeld

1. marts 2014

modesty

lineog4 skriver:

For mig var det eneste vigtige hanken - lyder dumt men den skulle være indstillelig så den kunne hænge på barnevognensstyr og det indstillelige skulle være godt nok til den ikke pludselig blev længere i hanken. Og ja så god plads. Forskellige rum, vådrum og pusleunderlag var ligegyldigt, brugte aldrig vådrummet, men havde en rulle poser med så havde jeg også til en lorteble der skulle i skraldespanden. Havde et pusleunderlag jeg selv havde syet, men synes faktisk det var nemmere med en stofble og var der ikke puslefasciliteter så brugte jeg barnevognen. De mange rum gjorde det bare for rodede mig forvirrende og vidste aldrig rigtigt hvad det var jeg skulle have i dem  Så en stor taske der kan indeholde bleer, ekstra tøj, vådservietter eller en pose med våde klude, en stofble og lidt mad måske og som kan hænge på styret det ville være mine krav og ville ikke igen købe en pusletaske

God pointe med hanken. Rundt om styret, men helt klart også skråt over overkroppen så den ikke falder ned når man skal bære baby og diverse andre ting.

Anmeld

1. marts 2014

-Sigrid-

At den kunne hænge på barnevognen (hanken) var meget vigtigt
Derudover, hvis det er et problem med pusleunderlaget, kan man jo købe sådan et ved siden af til ikke særlig mange penge

Jeg tænker på selv at sy en taske til lillesøster 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.