Pusletaske - hvor vigtig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Første gang ville jeg nok ha sagt at den var undværlig! Her anden gang, har jeg bare brugt en alm stor taske, også bare haft et lille håndklæde med til skifte underlag. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2014

san

Aisha skriver:

Ai... Det vil jeg synes er pinligt Ikke et håndklæde!!!!

hvad er det der er pinligt bare nysgerrig..

Anmeld

28. februar 2014

modesty

Halløj 

Lige et hurtigt spørgsmål her til aften. Men hvor vigtig er det at have en pusletaske, som ER en pusletaske?
Kan den evt. erstattes med en almindelig taske, eller er der nogle specielle fordele ved den der er en pusletaske? 

Ved ikke om det måske er et dumt spørgsmål, men det er meget rart lige at få spurgt. 

vh. Christina

Jeg har aldrig haft en pusletaske, har bare brugt min almindelige. Det kan man sagtens.

Jeg havde en stofpose nede i tasken med pusleting, så det var nemt at finde. Der var en stofble, et par bleer, en frysepose med våde skumklude, en håndsprit og lidt skiftetøj da han var helt lille (men har kun haft brug for skiftetøj ganske få gange).

Et uundværligt vådrum? Har I aldrig hørt om plastikposer? 

Anmeld

1. marts 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
san skriver:

hvad er det der er pinligt bare nysgerrig..

Jeg er bare forfængelig

Anmeld

1. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Bare det er en taske med flere rum så behøver det ikke være en pusletaske. Manglende vådrum kan løses ved at du har en rulle poser liggende 

Anmeld

1. marts 2014

Chris86

Clgh skriver:

Halløj 

Lige et hurtigt spørgsmål her til aften. Men hvor vigtig er det at have en pusletaske, som ER en pusletaske?
Kan den evt. erstattes med en almindelig taske, eller er der nogle specielle fordele ved den der er en pusletaske? 

Ved ikke om det måske er et dumt spørgsmål, men det er meget rart lige at få spurgt. 

vh. Christina

Har en pusletaske fra den første, men brugte lige så tit en alm taske.. Og ved nr to har jeg stort ser kun brugt alm taske...

Anmeld

1. marts 2014

Mettefpigen

For mig har den nok været uundværlig! :-) jeg har altid brugt den.... skifteunderlaget er guld værd :-) dejlig stor taske hvor der både kan være tøj, bleer og lidt legetøj i ;-) har både brugt den dagligt og til pasning, og nu bruger jeg den også når bassen skal ned til hans far... men også dejligt at den er så nem at vaske da der en dag kom ca 200ml i den....

Anmeld

1. marts 2014

Masig

Vi brugte den meget i starten men synes hurtigt den blev for stor til de små ture... Så vi havde en mindre taske bare med et sæt skiftetøj og et par bleer du ved, og så brugte vi den store når vi skulle være væk lidt længere tid og have mere med inkl legetøj fx.... Nu bruger vi den slet ikke, har købt en smart lille børnerygsæk istedet, så kan han nemlig selv være med til at bære

Så vil ikke sige den er uundværlig, men meget rar at have, men en hvilken som helst taske kan bruges, man skal bare finde en størrelse der passer til ens behov jo 

Anmeld

1. marts 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Har altid bare brugt en almindelig taske og så haft et lille tæppe eller håndklæde med og poser..

Min sportstaske som er favoritten af dem jeg har haft brugt har et vandafvisende stof det er lavet af så jeg kan godt ligge vådt tøj i et rum uden at alle de andre bliver gennemblødte...

Ellers overvej at imprægnere det du vælger at bruge

Har været glad for sportstasken da dens rumopdeling bare har passet perfekt til mine behov...

Anmeld

1. marts 2014

Sjwf

Hvis man vælger at bruge en almindelig taske, og man ikke vil bruge en stofble, håndklæde eller lignende til at skrifte den lille på kan man jo købe pusleunderlag ved siden af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.