Pusletaske - hvor vigtig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.690 visninger
25 svar
10 synes godt om
28. februar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Halløj 

Lige et hurtigt spørgsmål her til aften. Men hvor vigtig er det at have en pusletaske, som ER en pusletaske?
Kan den evt. erstattes med en almindelig taske, eller er der nogle specielle fordele ved den der er en pusletaske? 

Ved ikke om det måske er et dumt spørgsmål, men det er meget rart lige at få spurgt. 

vh. Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2014

Aabye

Clgh skriver:

Halløj 

Lige et hurtigt spørgsmål her til aften. Men hvor vigtig er det at have en pusletaske, som ER en pusletaske?
Kan den evt. erstattes med en almindelig taske, eller er der nogle specielle fordele ved den der er en pusletaske? 

Ved ikke om det måske er et dumt spørgsmål, men det er meget rart lige at få spurgt. 

vh. Christina

Vi havde en "rigtig" pusletaske til vores den første... Vores bil blev dog stjålet, og brændt af.. Med pusletasken i.. 

Siden da har jeg brugt en almindelig taske med lidt forskellige rum i.. Det har været ganske fint og jeg har ikke manglet en pusletaske som sådan..

Her den anden dag så jeg et par, der brugte en almindelig (dog meget lille) sports taske agtig en som pusletaske.. 

Så brug hvad du har lyst til.. Jeg brugte min "rigtige" pusletaske fordi den fulgte med den barnevogn jeg fik af min mor..

Anmeld

28. februar 2014

Elbæk

Halløj 

vh. Christina

Jeg kunne ikke undvære min. Fordi der er et vådrum i, hvor våde ting kan anbringes - Og min søn var meget glad for at spilde en masse ned af sig selv en overgang ;-).

Men ellers, rummene - der er ikke så mange rum i en almindelig taske, og det er dejligt lige at få fordelt tingene.

Anmeld

28. februar 2014

MorDk

Ikke særlig vigtig. Man kan bruge en hvilken som helst taske. Og hvis ikke der er vådrum i tasken kan man sørge for at have plastikposer med. 

Anmeld

28. februar 2014

AnthonsMor

Clgh skriver:

Halløj 

vh. Christina

Altså det jeg synes der er fedest ved de fleste pusletasker er pusleunderlaget - men det tænker jeg kan erstattes af en stofble  

Ellers vil jeg sige det vigtigste er, hvis det skal være en alm. taske, at der er aflukkede rum, altså med lynlås - det synes jeg er uundværligt..

Jeg bruger ikke pusletaske, men bare en alm. taske med lynlåsrum

Anmeld

28. februar 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Jeg kunne nok ikke undvære min. Specielt våd rummet og underlaget. Jeg ligger ikke min søn alle mulige steder. Her tænker jeg bakterier når jeg skifter ham osv.

Anmeld

28. februar 2014

MorDk

Aisha skriver:

Jeg kunne nok ikke undvære min. Specielt våd rummet og underlaget. Jeg ligger ikke min søn alle mulige steder. Her tænker jeg bakterier når jeg skifter ham osv.

Et håndklæde eller en stofble kan være funktionel 

Anmeld

28. februar 2014

CaWi

Clgh skriver:

Halløj 

vh. Christina

Jeg brugte den pusle taske der fulgte med til min Basson batnevogn. Den er ikke top moderne, og den kan ikke brygge kaffe og alt muligt andet sejt.
MEN.... Den fungere til det den skal. Nemlig at være fuld af bleer og ekstra tøj. Blev noget vådt eller beskidt, kom det i en pose, inden det blev lagt i tasken. Der var en puslehynde med, men brugte altid bare en stofble.
Hvis jeg havde flasker eller andet mad med, havde jeg det for en sikkerheds skyld i en pose.

Anmeld

28. februar 2014

Nea85

Clgh skriver:

Halløj 

vh. Christina

Man kan sagtens bare bruge en almindelig taske, så den er ikke super nødvendig.
Jeg vil give de andre ret i, at en taske opdelt i rum er meget praktisk, så der er lidt samling på tingene.
Derudover har jeg været rigtig glad for pusleunderlaget, som jeg altid bruger sammen med en stofble

Anmeld

28. februar 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
MorDk skriver:

Et håndklæde eller en stofble kan være funktionel 

Ai... Det vil jeg synes er pinligt Ikke et håndklæde!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.