Jeg kan godt forstå, at det ikke er sjovt! Det er ikke rart at skulle være væk fra sine skønne små, mere end højest nødvendigt!
Er det ikke en mulighed at vente med at aflevere børnene, så de kommer sent afsted de uger du har den sene vagt?
Jeg tænker, at jeg personligt ville vente lidt og se, hvordan det egentlig går, før jeg ville bringe det på banen, at jeg gerne ville ændre arbejdstider. Det kan jo være, at det godt kan fungere? Jeg har ikke forstand på det, men det kan måske være tanken om at skulle i gang igen, der gør det træls? Jeg er også ved at dø af skræk over, at jeg skal ud og have et job her efter barsel, men jeg tænker, at det er fordi jeg ikke ved, hvordan hverdagen bliver...
Men hvis det bare slet ikke fungerer for jer, så ville jeg da helt sikkert tage en snak med arbejdsgiveren, og se om det kan ændres... Går ud fra, at du har været med til at aftale arbejdstiden før du blev mor, og der kan man jo ikke vide, hvordan det vil være efter man har fået barn

Jeg håber du finder en god løsning, som er den rigtige for dig og din familie, for det er jo ikke sikkert, at de svar du får herinde, er noget der kan gøre, at du ikke ligger søvnløs!

Anmeld