Norit skriver:
Den har sikkert været her før, men spørger lige igen 
Jeg er i dag 41+0 og der sker ikke en dyt så vi går her hjemme og forbereder os lidt til igangsættelse på et tidspunkt, så derfor ville jeg lige høre om jeres oplevelser med igangsættelse - gode som dårlige 
Jeg høre forresten til Nykøbing F. Sygehus 
Nu får du lige mit forløb
Blev sat igang 38+3, fordi min datter var så lille og ikke havde det godt i maven.
Jeg mødte op på hospitalet d. 15/01-13 kl. 08. Omkring kl. 09 slugte jeg første pille og skulle komme igen kl. 13.
Kl. 13 kom jeg tilbage. Blev tjekket, 2-3 cm åben og 1 cm livmoderhals tilbage. Fik derefter taget vandet og kom ind på en fødestue.
Jeg fik kørt ctg og måtte ikke rejse mig fra sengen.
Omkring kl. 17 fik jeg veer. Massere veer, omkring 60 veer på en time. Omkring kl. 20 fik jeg prinsesse stikket, men det virkede kun i den ene side. Jeg havde vestorm indtil kl. 21, hvor jeg fik pressetræng. Jeg turde ikke presse til at starte med, men omkring 21.30 begyndte jeg at presse aktivt og kl. 21.58 var hun ude 
Det lyder sikkert ganske fint, men det var en slem fødsel!
Jeg havde ve storm i 4 timer, hvor jeg ikke fik slappet af på noget tidspunkt, pga der var omkring 60 på en time. Jeg var så udmattet til sidst!
Anmeld