Dine oplevelser med igangsættelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2014

Lotus86

Jeg blev sat i gang her anden gang da jeg var 39+5. Jeg var slet ikke moden og overhovedet ikke åben, så jeg skulle ikke forvente at pillerne ville have den vilde effekt til at starte med. Slugte de første 2 piller kl. 22.00, kort efter fik jeg en lille ve, ca. 45 minutter senere havde jeg enormt voldsomme veer som hurtigt blev til vestorm, kom på fødegangen kl. ca. 00.30 tror jeg, og der var jeg 9 cm. åben, kl. 01.51 blev Sophia født. Så i mit tilfælde gik det altså enormt stærkt, lige lidt for stærkt efter min smag, havde ingen pauser mellem veerne, så det var ret voldsomt, men bagefter var jeg glad for, at det ikke havde varet længere tid

Held og lykke med den forestående fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2014

Victoria2013

Jeg blev sat igang 38+4 med min datter, fordi jeg havde forhøjet blodtryk sidst i graviditeten (mild ssf)... fik en stikpille om morgenen og én mere eftermiddag. Da kurven på ctg'en ikke så helt god ud dog, valgte de at tage vandet sidst på eftermiddagen. Det resulterede så i sindssyg ve-storm, samtidig med blodprøver fra lillepigens hoved for at holde øje med hende. Og tilsidst var hendes ph-værdi for lav og det blev til et akut kejsersnit... en meget voldsom oplevelse for mig, men lillepigen har det heldigvis fint og udvikler sig som hun skal

Så kan ikke sige min erfaring med igangsættelse er fantastisk. Ville hellere bare have gået tiden ud og født normalt... men nej...

Anmeld

28. februar 2014

Clisolka

Norit skriver:

Den har sikkert været her før, men spørger lige igen

Jeg er i dag 41+0 og der sker ikke en dyt så vi går her hjemme og forbereder os lidt til igangsættelse på et tidspunkt, så derfor ville jeg lige høre om jeres oplevelser med igangsættelse - gode som dårlige

Jeg høre forresten til Nykøbing F. Sygehus

Jeg blev sat i gang med min første 39+4 - jeg mødte ind 17.30 og jordmoderen kunne tage mit vand med det samme, da jeg var 4-5 cm åben  Hun blev født 15 timer senere ved et AKS, da hun sad fast i mit bækken 

Anmeld

28. februar 2014

Anonymo

Tusind tak for alle jeres svar, det er rart med nogle forskellige oplevelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.