Skal vi sælge tøjet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2014

MyLove E

Wampires skriver:

Hvis det gør dig ked af det så skal det væk...

Jeg har selv solgt ud netop fordi tanken om at vi ikke skal have flere gør mig ked af det og når jeg så kiggede på alt det fine babytøj vi havde blev jeg bare endnu mere trist...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2014

MyLove E

<3 Julebabyen <3 skriver:

åhh synes den er svær..

Vi skal hellere ikke have flere børn, men kan ikke udelukke det helt
Men jeg har sat noget tøj op på loftet, noget som jeg har tænkt at gemme til mine døtre, til når de bliver store og for børn. Så må de se om det er noget de vil gemme og bruge! ( skal siges det bare er en sæk). Fik selv nogle kjoler fra min mor, som jeg havde brugt som barn og som min døtre så også har brugt

Vi har fem kasser ;-)

Anmeld

26. februar 2014

MyLove E

modesty skriver:

Vi har fra starten ikke vidst om vi skulle have flere eller ej. Jeg har gemt mit absolutte yndlingstøj, og solgt eller givet langt det meste væk. Jeg køber rigtig meget på loppemarked, så det er ikke mange penge jeg spilder ved at sælge nu og købe igen senere, hvis vi skulle beslutte os for én til. Men jeg ved selvfølgelig ikke om I har brugt mange penge på tøj, eller hvordan...

Vi har købt i sække billigt og fået en del..
Vil heller ikke tage det vilde for det jeg sælger :-)

Anmeld

26. februar 2014

wamse

MyLove E skriver:

Være på kontanthjælp og sælge sit tøj og gemme pengene

Som jeg forstår det, så er det kun, hvis du har for over 10000

Anmeld

26. februar 2014

modesty

MyLove E skriver:

Vi har købt i sække billigt og fået en del..
Vil heller ikke tage det vilde for det jeg sælger :-)

Jeg ville skille mig af med det. I kan altid få noget nyt, hvis nu der mod forventning kommer én til. Kan godt forstå at du gerne vil af med det.

Anmeld

26. februar 2014

MyLove E

modesty skriver:

Jeg ville skille mig af med det. I kan altid få noget nyt, hvis nu der mod forventning kommer én til. Kan godt forstå at du gerne vil af med det.

Tror jeg vil hive fat i manden igen. Vi kan jo gemme det vi virkelig var glade for ;-)

Anmeld

26. februar 2014

serinasmor

Kæreste dig ...

Jeg ville sælge det, især din situation taget i betragtning...

Er det 100% sikkert at 4 år er din behandlingstid? Eller kan det tage kortere tid?

Selv er jeg ikke noget godt eksempel vi har alt liggende selvom vi ikke ved om vi tør få flere børn... Men jeg bliver heller ikke ked af tanken på samme måde...

Anmeld

26. februar 2014

MyLove E

serinasmor skriver:

Kæreste dig ...

Er det 100% sikkert at 4 år er din behandlingstid? Eller kan det tage kortere tid?

Selv er jeg ikke noget godt eksempel vi har alt liggende selvom vi ikke ved om vi tør få flere børn... Men jeg bliver heller ikke ked af tanken på samme måde...

Jeg skal hvert fald være på medicin 2 år endnu og så ud trapning.

Tror også lige jeg snakke med manden igen;-)

Anmeld

26. februar 2014

MyLove E

serinasmor skriver:

Kæreste dig ...

Så er første str delt og klar til salg :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.