Skal vi sælge tøjet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad skal tøjet ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.717 visninger
28 svar
11 synes godt om
26. februar 2014

MyLove E

Godmorgen :-D

Vi har rigtig meget tøj på loftet fra str 50 og op til 110 (fra 98 - 110 skal vi bruge i takt med han vokser)

Sådan som alting ser ud nu, skal vi ikke havde flere børn. Hvilket er en hård beslutning, men sådan er det bare!

Jeg bliver ked af det hver gang jeg tænker på vi har tøjet der oppe. Jeg synes vi skal sælge/give det væk. Og så bruge pengene på fremad rettet tøj til fisen..

Min mand synes vi skal vente lidt endnu....

Hvad synes i? ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2014

Morigen

MyLove E skriver:

Vi har rigtig meget tøj på loftet fra str 50 og op til 110 (fra 98 - 110 skal vi bruge i takt med han vokser)

Sådan som alting ser ud nu, skal vi ikke havde flere børn. Hvilket er en hård beslutning, men sådan er det bare!

Jeg bliver ked af det hver gang jeg tænker på vi har tøjet der oppe. Jeg synes vi skal sælge/give det væk. Og så bruge pengene på fremad rettet tøj til fisen..

Hvad synes i? ?

Hvis du ved med garanti at du ikke skal have flere børn, så syntes jeg godt du kan overveje at sælge/give det væk, men er i ikke helt afklaret med det endnu, så syntes jeg du skal gemme det.. Det vil også være synd at sælge/give det væk og i så ændre mening om 1 års tid

Anmeld

26. februar 2014

wamse

Jeg giver altid Lærke's aflagte til genbrug, også selvom det er mærkevarer, for tænker nogle kunne få rigtig meget gavn af det

Så hvis det var mig, så kom det til genbrug, hvis i er sikker på, at i ikke skal have flere.

Anmeld

26. februar 2014

roenlund

Jeg gemte alt, selvom min  mand var 100% afklaret med at han ikke skulle have flere børn, det var jeg bare ikke og derfor vidste jeg at jeg ikke  ville kunne sortere, sætte til salg, køre til genbrug uden at jeg ville blive vildt ked af det, så det fik bare lov at stå...

Jeg er nu gravid, uplanlagt, da jeg havde spiral, vi valgte at beholde og jeg kan mærke at nu er jeg afklaret med at det er mit sidste barn og derfor er alt blevet sorteret og alt hvad jeg ikke kunne bruge er blevet givet videre og det føles bare rigtig godt...

Så jeg ville gemme indtil i er sikre på hvad i skal, hvorfor vil din mand vente hvis han også er med på at i ikke skal have flere børn...

Anmeld

26. februar 2014

bøllen

MyLove E skriver:

Hvad synes i? ?

Hvis I ved der ikke kommer flere børn ville jeg sælge. Sælger selv de ting vi ikke bruger. Pengene går til nyt og et FINT supplement 

Anmeld

26. februar 2014

E.J.mor.

MyLove E skriver:

Hvad synes i? ?

jeg står selv i samme dilemma som dig.

vi har jessica på snart 6 år og vi venter en dreng om to måneder....men jeg ka ikke slippe tanken om vi er færdige,min mand synes,og grundlaget er pga vores alder,og ja man ska os lige tænke økonomi også.

står selv og ikke ved om jeg ska sælge jessicas tøj eller vente 

Anmeld

26. februar 2014

Pcokate

MyLove E skriver:

Hvad synes i? ?

Er du afklaret med det? For du lyder ikke sådan... 

Hvis i er afklaret ville jeg sortere i genbrug, salg og give videre til børnebørne/familie der venter sig

Anmeld

26. februar 2014

modesty

MyLove E skriver:

Hvad synes i? ?

Vi har fra starten ikke vidst om vi skulle have flere eller ej. Jeg har gemt mit absolutte yndlingstøj, og solgt eller givet langt det meste væk. Jeg køber rigtig meget på loppemarked, så det er ikke mange penge jeg spilder ved at sælge nu og købe igen senere, hvis vi skulle beslutte os for én til. Men jeg ved selvfølgelig ikke om I har brugt mange penge på tøj, eller hvordan...

Anmeld

26. februar 2014

L&V

Jeg vil jo gerne ha en mere men det er manden ik helt med på men måske han ændre mening men vi sælger løbende langt det meste også har jeg en kasse hvor jeg har gemt de der ting som jeg bare ikke kan gi slip på..
Jeg har os givet noget til mødre hjælpen det er sådan et dejligt sted og der får folk da virkelig noget ud af det..

De penge vi får ind ved at sælge deres brugte tøj bruger vi til at købe nyt for..

Om ikke andet så har man jo en undskyldning for at købe nyt hvis der nu skulle ske og komme en mere engang

Anmeld

26. februar 2014

Guldet

åhh synes den er svær..

Vi skal hellere ikke have flere børn, men kan ikke udelukke det helt
Men jeg har sat noget tøj op på loftet, noget som jeg har tænkt at gemme til mine døtre, til når de bliver store og for børn. Så må de se om det er noget de vil gemme og bruge! ( skal siges det bare er en sæk). Fik selv nogle kjoler fra min mor, som jeg havde brugt som barn og som min døtre så også har brugt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.