Skal vi sælge tøjet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2014

lineog4

Jeg har fået den sidste et par gange og har derfor taget stilling til tøjet et par gange 

Jeg har sorteret på den måde at jeg har beholdt det som havde mest nostalgi i sig - det er meget lidt. Resten er enten solgt eller givet til genbrugs.

Dog er der pigetøjet - da jeg mistede Lia havde jeg en del fra Dina og da jeg fik at vide jeg ventede en dreng så kunne jeg ikke gå af med alt pige tøjet så jeg klippede det i stykker og syede et tæppe (det er dog ikke monteret endnu).

Men vil sige, da jeg kiggede det igennem 4 1/2 år efter Dina var født så var der ikke meget, hvor jeg tænkte vauw det vil jeg gerne genbruge... Så derfor ville jeg ikke gemme, hellere få lidt penge ind og få givet videre til nogen der trænger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Hvis det gør dig ked af det så skal det væk...

Jeg har selv solgt ud netop fordi tanken om at vi ikke skal have flere gør mig ked af det og når jeg så kiggede på alt det fine babytøj vi havde blev jeg bare endnu mere trist...

Anmeld

26. februar 2014

Mother-love

Nu hvor din mand siger at i ikke skal sælge det virker det jo som om han ikke er helt afklaret endnu.

Men hvis du er helt afklaret ville jeg sælge det. Men det lyder ikke som om du er helt afklaret så jeg ville gemme det lidt endnu

Anmeld

26. februar 2014

Clisolka

MyLove E skriver:

Godmorgen :-D

Vi har rigtig meget tøj på loftet fra str 50 og op til 110 (fra 98 - 110 skal vi bruge i takt med han vokser)

Sådan som alting ser ud nu, skal vi ikke havde flere børn. Hvilket er en hård beslutning, men sådan er det bare!

Jeg bliver ked af det hver gang jeg tænker på vi har tøjet der oppe. Jeg synes vi skal sælge/give det væk. Og så bruge pengene på fremad rettet tøj til fisen..

Min mand synes vi skal vente lidt endnu....

Hvad synes i? ?

Hvis i ved på forhånd at der ikke kommer flere, så ville jeg sælge eller give det videre til nogle der trænger 

Jeg er selv i godt gang med at sortere ud herhjemme, og der kommer ikke flere  Babytøjet giver jeg videre til mødrehjælpen, og noget af Bellas tøj kan Oliver genbruge, så det gemmer jeg lidt endnu 

Anmeld

26. februar 2014

MyLove E

Morigen skriver:

Hvis du ved med garanti at du ikke skal have flere børn, så syntes jeg godt du kan overveje at sælge/give det væk, men er i ikke helt afklaret med det endnu, så syntes jeg du skal gemme det.. Det vil også være synd at sælge/give det væk og i så ændre mening om 1 års tid

I den psykisk situation jeg står i skal ikke have flere børn før om ca 4 år. Der er min mand tæt på 50. Det er for gammelt!

Så tror bestemt ikke vi skal havde flere

Anmeld

26. februar 2014

MyLove E

wamse skriver:

Jeg giver altid Lærke's aflagte til genbrug, også selvom det er mærkevarer, for tænker nogle kunne få rigtig meget gavn af det

Så hvis det var mig, så kom det til genbrug, hvis i er sikker på, at i ikke skal have flere.

Jeg ryger på kontant hjælp eller det vil sige ingenting lige om lidt.
Så derfor ville jeg sælge det og så gemme penge til nyt tøj.

(Ved godt at det må man ikke)

Anmeld

26. februar 2014

wamse

MyLove E skriver:

Jeg ryger på kontant hjælp eller det vil sige ingenting lige om lidt.
Så derfor ville jeg sælge det og så gemme penge til nyt tøj.

(Ved godt at det må man ikke)

hvad må man ikke?

Anmeld

26. februar 2014

MyLove E

Pcokate skriver:

Er du afklaret med det? For du lyder ikke sådan... 

Hvis i er afklaret ville jeg sortere i genbrug, salg og give videre til børnebørne/familie der venter sig

Nej jeg er ikke 100% afklaret med det. Men det er pga af min psykisk tilstand.
Og er kommet der til at jeg sku nok ikke kan klare 2 børn. Så jeg vil være 100% god mor for Elias i stedet for 50 % god mor til to

Anmeld

26. februar 2014

MyLove E

wamse skriver:

hvad må man ikke?

Være på kontanthjælp og sælge sit tøj og gemme pengene

Anmeld

26. februar 2014

MyLove E

Havanagila skriver:

Nu hvor din mand siger at i ikke skal sælge det virker det jo som om han ikke er helt afklaret endnu.

Men hvis du er helt afklaret ville jeg sælge det. Men det lyder ikke som om du er helt afklaret så jeg ville gemme det lidt endnu

Han er ikke afklaret... Men jeg synes også jeg er nød til at tænke på mig selv :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.