Så er det imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2014

grinny

tarkoflen skriver:

Søde grinny, hvor håber jeg bare at l kan få afklaring, noget ro eller bare et eller andet ud af det møde i morgen!

Det er nok en god ide at komme ind på stuen igen og få en afslutning derinde!

Hvordan har du det? Ud over dagen i morgen bliver rigtig hård! Jeg tænker om l har fået noget hjælp eller l stadig selv klare det hele?

Jeg vil tænke på jer i morgen!

Jeg tror også at det bliver rigtig godt at komme derind og gennemgå alt det der skete, især fordi jeg er begyndt at overveje at føde normalt næste gang.

Det går okay, synes jeg. Vi har været til psykolog 4 gange og skal igen om 3 uger, som så måske bliver sidste gang. Min jordemoder har været rigtig god til at gøre plads til samtale med os, er rigtig glad for at hun stadig er der trods at jeg egentlig ikke høre til der mere 

Min arbejdsplads ringede den anden dag og spurgte om jeg ville rykke min elevplads fra d. 1/9 til d. 1/6 så jeg er bare super glad for at have fået en arbejdsplads der gør så meget for mig 

Er dog stadig sur på kommunen, for jeg har efterfølgende fået et brev fra beskæftigelsesministeren som skriver, at kommunen har behandlet min sag forkert, og de måtte egentlig ikke trække mig i kontanthjælp. Så jeg kunne have fået min barsel, hvis de havde holdt sig til reglerne!

Tak for dine tanker  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2014

Lykke:)

grinny skriver:

Vi skal have svar på obduktionen + samtale med den jordemoder der var med til fødslen.

Imorgen får vi også lagt en plan for næste graviditet, og så har vi fået lov til at komme op på fødegangen og den stue vi var inde på for at se det hele igen.

Håber vi får noget brugbart af vide imorgen 

Kæmpe kram
Håber sådan i kan få en afklaring på jeres forløb, og at i kan få lidt ro i sjælen

Anmeld

24. februar 2014

tarkoflen

grinny skriver:

Jeg tror også at det bliver rigtig godt at komme derind og gennemgå alt det der skete, især fordi jeg er begyndt at overveje at føde normalt næste gang.

Det går okay, synes jeg. Vi har været til psykolog 4 gange og skal igen om 3 uger, som så måske bliver sidste gang. Min jordemoder har været rigtig god til at gøre plads til samtale med os, er rigtig glad for at hun stadig er der trods at jeg egentlig ikke høre til der mere 

Min arbejdsplads ringede den anden dag og spurgte om jeg ville rykke min elevplads fra d. 1/9 til d. 1/6 så jeg er bare super glad for at have fået en arbejdsplads der gør så meget for mig 

Er dog stadig sur på kommunen, for jeg har efterfølgende fået et brev fra beskæftigelsesministeren som skriver, at kommunen har behandlet min sag forkert, og de måtte egentlig ikke trække mig i kontanthjælp. Så jeg kunne have fået min barsel, hvis de havde holdt sig til reglerne!

Tak for dine tanker  

Så er det nok en rigtig god ide, at komme forbi igen! Og måske l ligesom kan få det hele lidt på plads?

Hvor er det bare godt at l er kommet til psykolog! Kan l mærke, at l får noget ud af det? Jeg håber i hvert fald det giver jer noget og det er en god psykolog!

Og sikke en god JM! Men hun kender jo nok også systemet og ved at l måske står lidt alene! Der ud over, har hun jo også været en stor del af jeres sorg, og ved også, at hun er en stor del af jeres måde at komme videre på! Det er guld værd, at hun vil støtte jer!

Hvor lyder det bare til at være en god arbejdsplads du får dig! Hvor er det dejligt! Kontaktede du dem og fortalte hvordan jeres situation havde ændret sig?

Åhh hvor er det bare dårlig stil af kommunen kan godt forstå, du er gal på dem!

Anmeld

24. februar 2014

B&J

håber i får en masse god viden

Anmeld

24. februar 2014

Isabella_mor

grinny skriver:

Det håber jeg også, selvom jeg lidt har indstillet mig på at det nok er vuggedød

Hvor håber jeg i får mere vished i morgen. Det er så forfærdeligt, jeg føler virkelig med jer  

Anmeld

24. februar 2014

Carina:-)

Vil sende jer en tanke i morgen 

Anmeld

24. februar 2014

grinny

tarkoflen skriver:

Så er det nok en rigtig god ide, at komme forbi igen! Og måske l ligesom kan få det hele lidt på plads?

Hvor er det bare godt at l er kommet til psykolog! Kan l mærke, at l får noget ud af det? Jeg håber i hvert fald det giver jer noget og det er en god psykolog!

Og sikke en god JM! Men hun kender jo nok også systemet og ved at l måske står lidt alene! Der ud over, har hun jo også været en stor del af jeres sorg, og ved også, at hun er en stor del af jeres måde at komme videre på! Det er guld værd, at hun vil støtte jer!

Hvor lyder det bare til at være en god arbejdsplads du får dig! Hvor er det dejligt! Kontaktede du dem og fortalte hvordan jeres situation havde ændret sig?

Åhh hvor er det bare dårlig stil af kommunen kan godt forstå, du er gal på dem!

Jeg synes det har hjulpet rigtig meget at komme til psykolog, men jeg synes også det er svært at være til psykolog som par, da vi har forskellige måder at komme igennem sorgen på, så vi er begyndt at snakke om at vi nok skal til psykolog alene fremover.

Min JM var og er virkelig guld værd, og hun har lovet, at ligegyldig hvor mange hun har næste gang jeg bliver gravid, så skal hun nok finde en plads til mig, det er nemlig et stort ønske fra mig at få hende næste gang.

Jeg ringede til min arbejdsplads et par uger efter fødslen og fortalte hvad der var sket og lige siden den dag har min chef gjort alt for at få budgettet og skolen til at passe sammen for at starte mig så hurtigt som de overhovedet kunne  Det er jo simpelthen så fantastisk at mærke hvordan de bare har gjort alt, så nu glæder jeg mig endnu mere til at jeg skal starte 

Anmeld

24. februar 2014

grinny

Carina:-) skriver:

Vil sende jer en tanke i morgen 

Tusind tak 

Anmeld

24. februar 2014

grinny

Isabella_mor skriver:

Hvor håber jeg i får mere vished i morgen. Det er så forfærdeligt, jeg føler virkelig med jer  

Tusind tak 

Håber også at vi kan gå hjem med et eller andet så vi ikke resten af livet skal spørge, hvorfor!

Anmeld

24. februar 2014

grinny

B&J skriver:

håber i får en masse god viden

Tusind tak for 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.