grinny skriver:
Jeg tror også at det bliver rigtig godt at komme derind og gennemgå alt det der skete, især fordi jeg er begyndt at overveje at føde normalt næste gang.
Det går okay, synes jeg. Vi har været til psykolog 4 gange og skal igen om 3 uger, som så måske bliver sidste gang. Min jordemoder har været rigtig god til at gøre plads til samtale med os, er rigtig glad for at hun stadig er der trods at jeg egentlig ikke høre til der mere 
Min arbejdsplads ringede den anden dag og spurgte om jeg ville rykke min elevplads fra d. 1/9 til d. 1/6 så jeg er bare super glad for at have fået en arbejdsplads der gør så meget for mig 
Er dog stadig sur på kommunen, for jeg har efterfølgende fået et brev fra beskæftigelsesministeren som skriver, at kommunen har behandlet min sag forkert, og de måtte egentlig ikke trække mig i kontanthjælp. Så jeg kunne have fået min barsel, hvis de havde holdt sig til reglerne!
Tak for dine tanker
Så er det nok en rigtig god ide, at komme forbi igen! Og måske l ligesom kan få det hele lidt på plads?
Hvor er det bare godt at l er kommet til psykolog! Kan l mærke, at l får noget ud af det? Jeg håber i hvert fald det giver jer noget og det er en god psykolog!
Og sikke en god JM! Men hun kender jo nok også systemet og ved at l måske står lidt alene! Der ud over, har hun jo også været en stor del af jeres sorg, og ved også, at hun er en stor del af jeres måde at komme videre på! Det er guld værd, at hun vil støtte jer!
Hvor lyder det bare til at være en god arbejdsplads du får dig! Hvor er det dejligt! Kontaktede du dem og fortalte hvordan jeres situation havde ændret sig?
Åhh hvor er det bare dårlig stil af kommunen

kan godt forstå, du er gal på dem!