grinny skriver:
Jeg synes det har hjulpet rigtig meget at komme til psykolog, men jeg synes også det er svært at være til psykolog som par, da vi har forskellige måder at komme igennem sorgen på, så vi er begyndt at snakke om at vi nok skal til psykolog alene fremover.
Min JM var og er virkelig guld værd, og hun har lovet, at ligegyldig hvor mange hun har næste gang jeg bliver gravid, så skal hun nok finde en plads til mig, det er nemlig et stort ønske fra mig at få hende næste gang.
Jeg ringede til min arbejdsplads et par uger efter fødslen og fortalte hvad der var sket og lige siden den dag har min chef gjort alt for at få budgettet og skolen til at passe sammen for at starte mig så hurtigt som de overhovedet kunne
Det er jo simpelthen så fantastisk at mærke hvordan de bare har gjort alt, så nu glæder jeg mig endnu mere til at jeg skal starte 
Kunne godt forestille mig, at det ville være en god ide at l også fik individuelle samtaler!
Fantastisk JM og jeg kan godt forstå, at det betyder meget for dig, at få hende igen næste gang!
Hvor lyder det bare til at være et dejligt sted at arbejde! Dejligt de vil gøre så meget for, at du kan komme hurtigere i gang! Må jeg spørge hvad du skal i lære som?
Anmeld