Så er det imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2014

grinny

Lykke:) skriver:

Kæmpe kram
Håber sådan i kan få en afklaring på jeres forløb, og at i kan få lidt ro i sjælen

Håber jeg også 

Det er lige det sidste i vores forløb vi mangler for at kunne komme lidt videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2014

tarkoflen

grinny skriver:

Jeg synes det har hjulpet rigtig meget at komme til psykolog, men jeg synes også det er svært at være til psykolog som par, da vi har forskellige måder at komme igennem sorgen på, så vi er begyndt at snakke om at vi nok skal til psykolog alene fremover.

Min JM var og er virkelig guld værd, og hun har lovet, at ligegyldig hvor mange hun har næste gang jeg bliver gravid, så skal hun nok finde en plads til mig, det er nemlig et stort ønske fra mig at få hende næste gang.

Jeg ringede til min arbejdsplads et par uger efter fødslen og fortalte hvad der var sket og lige siden den dag har min chef gjort alt for at få budgettet og skolen til at passe sammen for at starte mig så hurtigt som de overhovedet kunne  Det er jo simpelthen så fantastisk at mærke hvordan de bare har gjort alt, så nu glæder jeg mig endnu mere til at jeg skal starte 

Kunne godt forestille mig, at det ville være en god ide at l også fik individuelle samtaler!

Fantastisk JM og jeg kan godt forstå, at det betyder meget for dig, at få hende igen næste gang!

Hvor lyder det bare til at være et dejligt sted at arbejde! Dejligt de vil gøre så meget for, at du kan komme hurtigere i gang! Må jeg spørge hvad du skal i lære som?

Anmeld

24. februar 2014

grinny

tarkoflen skriver:

Kunne godt forestille mig, at det ville være en god ide at l også fik individuelle samtaler!

Fantastisk JM og jeg kan godt forstå, at det betyder meget for dig, at få hende igen næste gang!

Hvor lyder det bare til at være et dejligt sted at arbejde! Dejligt de vil gøre så meget for, at du kan komme hurtigere i gang! Må jeg spørge hvad du skal i lære som?

Jamen jeg er/bliver ansat som elev i Retten og der skal jeg så igennem alle de forskellige afdelinger der er i Retten - som f.eks. civilsager, skifteretten, fogedretten ja sågar den økonomiske afdeling med udbetaling af løn osv. 

Anmeld

24. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

grinny skriver:

Vi skal have svar på obduktionen + samtale med den jordemoder der var med til fødslen.

Imorgen får vi også lagt en plan for næste graviditet, og så har vi fået lov til at komme op på fødegangen og den stue vi var inde på for at se det hele igen.

Håber vi får noget brugbart af vide imorgen 

Håber der kommer et ordentlig svar

Anmeld

24. februar 2014

AnthonsMor

grinny skriver:

Vi skal have svar på obduktionen + samtale med den jordemoder der var med til fødslen.

Imorgen får vi også lagt en plan for næste graviditet, og så har vi fået lov til at komme op på fødegangen og den stue vi var inde på for at se det hele igen.

Håber vi får noget brugbart af vide imorgen 

Håber I får et svar I kan bruge til noget!

Sender en masse tanker din vej 

Anmeld

24. februar 2014

tarkoflen

grinny skriver:

Jamen jeg er/bliver ansat som elev i Retten og der skal jeg så igennem alle de forskellige afdelinger der er i Retten - som f.eks. civilsager, skifteretten, fogedretten ja sågar den økonomiske afdeling med udbetaling af løn osv. 

Det lyder da bare super spændende dejligt de kunne starte dig op tidligere

Anmeld

24. februar 2014

Lykke:)

grinny skriver:

Håber jeg også 

Det er lige det sidste i vores forløb vi mangler for at kunne komme lidt videre

Ja, det kan jeg godt forstå

Vil tænke på jer

Anmeld

24. februar 2014

BigHope13

Tænker så ofte på jer håber at dagen i morgen kan give jer nogle svar som kan hjælpe jer med at bearbejde sorgen, og så i ikke skal gå resten af livet med det store spørsmål hvorfor??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.