svimmel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2014

Giraffen

Kay skriver:

Jeg er omkring 6+ og skal til termins skanning om en uge... 

Har haft kvalme i en ugestid men i dag er jeg utrolig svimmel... Kan ikke kigge over skulderen uden det sortner for øjnene... Andre der har oplevet det? Ved ik helt om jeg bør kontakte min læge

jeg tror jeg ville ringe til lægen

jeg synes at jeg kan huske noget med at de spurgte mig om noget flimren for øjnene og svimmelhed under min graviditet ift. et eller andet - men jeg havde det ikke, så kan ikke husket det helt præcist..

men hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2014

Kay

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Jeg var var konstant svimmel, nogle gange mere end andre men den der snurren den var der bare. Ved mig skyldtes det et meget lavt blodtryk og senere kom lav blodprocent til

Min blodprocent var jo ik for god i forvejen efter SA i starten af januar... 

Anmeld

24. februar 2014

Kay

Giraffen skriver:

jeg tror jeg ville ringe til lægen

jeg synes at jeg kan huske noget med at de spurgte mig om noget flimren for øjnene og svimmelhed under min graviditet ift. et eller andet - men jeg havde det ikke, så kan ikke husket det helt præcist..

men hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt

Overvejer også at ringe til dem i morgen... 

Anmeld

24. februar 2014

L&V

Kay skriver:

Min blodprocent var jo ik for god i forvejen efter SA i starten af januar... 

Det kan jo sagtens være det.. Tror da jeg ville få den målt igen eller prøve med ekstra jern

Anmeld

24. februar 2014

Mitlivsommooor

Kay skriver:

Var du svimmel hele dagen?

Kan kun sige at jeg ikke får nok af nogen ting... Spiser ik meget på grund af kvalme...

Nej jeg var ikke svimmel hele dagen, men blev det når jeg som du selv siger ikke fik nok at spise og drikke.

Ved det kan være svært med kvalme osv. men jeg tænkte rigtig meget at jeg måtte spise og drikke for babys skyld og det synes jeg altså hjalp mig rigtig meget, selv om jeg ikke havde den store appetit.

Anmeld

24. februar 2014

Kay

Kyed skriver:

Nej jeg var ikke svimmel hele dagen, men blev det når jeg som du selv siger ikke fik nok at spise og drikke.

Ved det kan være svært med kvalme osv. men jeg tænkte rigtig meget at jeg måtte spise og drikke for babys skyld og det synes jeg altså hjalp mig rigtig meget, selv om jeg ikke havde den store appetit.

Jeg spiser så meget jeg overhoved kan få ned uden at skulle kaste op...

Anmeld

24. februar 2014

Anonymo

Kay skriver:

Var du svimmel hele dagen?

Kan kun sige at jeg ikke får nok af nogen ting... Spiser ik meget på grund af kvalme...

Jeg var meget svimmel hele tiden, ja og brugte det meste af tiden i sengen for jeg blev så svimmel af bare at kigge rundt eller tøffe af sted på toilettet

Hvad hvis du tager en bid af nogen af tingene indimellem? Jeg var også meget dårlig, men jeg syntes det hjalp at tvinge en lille bid ned indimellem så man ikke kom ind i den der klamme onde cirkel af sult og kvalme

Anmeld

24. februar 2014

Kay

Norit skriver:

Jeg var meget svimmel hele tiden, ja og brugte det meste af tiden i sengen for jeg blev så svimmel af bare at kigge rundt eller tøffe af sted på toilettet

Hvad hvis du tager en bid af nogen af tingene indimellem? Jeg var også meget dårlig, men jeg syntes det hjalp at tvinge en lille bid ned indimellem så man ikke kom ind i den der klamme onde cirkel af sult og kvalme

Det gør jeg også :-) lader mig ikke blive sulten for så bliver det meget værre

Anmeld

25. februar 2014

Anonymo

Kay skriver:

Det gør jeg også :-) lader mig ikke blive sulten for så bliver det meget værre

Nå okay, ja lige præcis! Det er noget underligt noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.