svimmel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.421 visninger
28 svar
3 synes godt om
24. februar 2014

Kay

Jeg er omkring 6+ og skal til termins skanning om en uge... 

Har haft kvalme i en ugestid men i dag er jeg utrolig svimmel... Kan ikke kigge over skulderen uden det sortner for øjnene... Andre der har oplevet det? Ved ik helt om jeg bør kontakte min læge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2014

De3Guldklumper

Kay skriver:

Har haft kvalme i en ugestid men i dag er jeg utrolig svimmel... Kan ikke kigge over skulderen uden det sortner for øjnene... Andre der har oplevet det? Ved ik helt om jeg bør kontakte min læge

Det er helt normalt ha altid en brik appelsin juice el kakao mælk ved din side. Det stabilisere dit blodsukker når du oplever svimmelhed

Anmeld

24. februar 2014

Kay

Pylle3 skriver:

Det er helt normalt ha altid en brik appelsin juice el kakao mælk ved din side. Det stabilisere dit blodsukker når du oplever svimmelhed

Det er ikke på den måde svimmel... Har druesukker men det hjælper ikke... Det er hele tiden lige fra i morges...

Anmeld

24. februar 2014

VIPpigen

Jeg har selv bøvlet meget med at være svimmel i den her graviditet, og det er ikke ovre endnu... Jeg kan gå rundt herhjemme, og pludselig kører det hele rundt, ser lys i streger som flyver rundt for mine øjne, og så sortner det pludselig. Det går også i mine øre når det er, men jeg har egentligt ikke tænkt over det... Ikke andet end jeg tror det er et tegn på stress, så jeg slapper altid godt af, ellers klarer jeg ikke hele dagen

Anmeld

24. februar 2014

Kay

VIPpigen skriver:

Jeg har selv bøvlet meget med at være svimmel i den her graviditet, og det er ikke ovre endnu... Jeg kan gå rundt herhjemme, og pludselig kører det hele rundt, ser lys i streger som flyver rundt for mine øjne, og så sortner det pludselig. Det går også i mine øre når det er, men jeg har egentligt ikke tænkt over det... Ikke andet end jeg tror det er et tegn på stress, så jeg slapper altid godt af, ellers klarer jeg ikke hele dagen

Ok 

Anmeld

24. februar 2014

Aabye

Kay skriver:

Jeg oplevede det ved min den første...
Ved mig var der intet andet at gøre end at sætte mig ned.. :/ Det varede i et stykke tid, og så stoppede det fra den ene dag til den anden..

Anmeld

24. februar 2014

Mor til Ella

Kay skriver:

Har døjet rigtig meget med det denne gang, siden uge 4 og er nu i uge 25, og der er ikke den store forandring.

Her har der ikke været noget at gøre, desværre

Anmeld

24. februar 2014

Kløver

Har også døjet en del, og fik at vide mit blodtryk lå meget lavt og de ikke kunne gøre noget 

Anmeld

24. februar 2014

Sandratoft

Kay skriver:

Jeg døjer også rigtig meget med svimmelhed den her graviditet, bare jeg tænker på at rejse mig op bliver jeg svimmel. Det eneste der virker for mig, er at tage alle bevægelserne tages stille og roligt

Anmeld

24. februar 2014

Kay

Aabye skriver:

Jeg oplevede det ved min den første...
Ved mig var der intet andet at gøre end at sætte mig ned.. :/ Det varede i et stykke tid, og så stoppede det fra den ene dag til den anden..

Jeg er det udbrudt det hjælper hverken at sidde eller ligge... Jeg har været svimmel siden jeg stod op i morges...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.