svimmel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2014

Kay

Maja84 skriver:

Har også døjet en del, og fik at vide mit blodtryk lå meget lavt og de ikke kunne gøre noget 

Men er du svimmel hele tiden eller er det noget der kommer og går?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2014

Kay

Sandratoft skriver:

Jeg døjer også rigtig meget med svimmelhed den her graviditet, bare jeg tænker på at rejse mig op bliver jeg svimmel. Det eneste der virker for mig, er at tage alle bevægelserne tages stille og roligt

Jamen jeg er svimmel hele tiden... Også når jeg sidder... 

Anmeld

24. februar 2014

Kløver

Kay skriver:

Men er du svimmel hele tiden eller er det noget der kommer og går?

Det er blevet bedre og kommer og går, hvor jeg hele tiden var svimmel tidligere i graviditeten, og hvor det også svingede.

Anmeld

24. februar 2014

Mitlivsommooor

Kay skriver:

Jeg er omkring 6+ og skal til termins skanning om en uge... 

Har haft kvalme i en ugestid men i dag er jeg utrolig svimmel... Kan ikke kigge over skulderen uden det sortner for øjnene... Andre der har oplevet det? Ved ik helt om jeg bør kontakte min læge

Får du nok væske i løbet af dagen?

Jeg har også selv oplevet det i min graviditet, men da jeg begynde at drikke mere vand i løbet af dagen gik det over.

Anmeld

24. februar 2014

Anonymo

Kay skriver:

Jeg er omkring 6+ og skal til termins skanning om en uge... 

Har haft kvalme i en ugestid men i dag er jeg utrolig svimmel... Kan ikke kigge over skulderen uden det sortner for øjnene... Andre der har oplevet det? Ved ik helt om jeg bør kontakte min læge

Hej

Jeg oplevede det omkring 10+ og jeg formåede også at besvime 2 gange, rigtig ubehageligt. Det viste sig at være mangel på kalk, vitaminer og proteiner som også smittede af på baby, selvom jeg tog det kosttilskud jeg fik anbefalet af lægen. Det har hjælpet på mig at spise 3 gange om dagen og måltiderne skal være varieret kost såsom grønt, kød og stivelse

Anmeld

24. februar 2014

Aabye

Kay skriver:

Jeg er det udbrudt det hjælper hverken at sidde eller ligge... Jeg har været svimmel siden jeg stod op i morges...

Øv hvor træls..

Det er vel ikke dit sukkertal der er i ubalance?

Anmeld

24. februar 2014

L&V

Jeg var var konstant svimmel, nogle gange mere end andre men den der snurren den var der bare. Ved mig skyldtes det et meget lavt blodtryk og senere kom lav blodprocent til

Anmeld

24. februar 2014

Kay

Kyed skriver:

Får du nok væske i løbet af dagen?

Jeg har også selv oplevet det i min graviditet, men da jeg begynde at drikke mere vand i løbet af dagen gik det over.

Tja... Ved jeg ik helt... Får i alt fald mere end jeg plejer... Men mindre mad...

Anmeld

24. februar 2014

Kay

Norit skriver:

Hej

Jeg oplevede det omkring 10+ og jeg formåede også at besvime 2 gange, rigtig ubehageligt. Det viste sig at være mangel på kalk, vitaminer og proteiner som også smittede af på baby, selvom jeg tog det kosttilskud jeg fik anbefalet af lægen. Det har hjælpet på mig at spise 3 gange om dagen og måltiderne skal være varieret kost såsom grønt, kød og stivelse

Var du svimmel hele dagen?

Kan kun sige at jeg ikke får nok af nogen ting... Spiser ik meget på grund af kvalme...

Anmeld

24. februar 2014

Kay

Aabye skriver:

Øv hvor træls..

Det er vel ikke dit sukkertal der er i ubalance?

Nej så ville det ikke være sådan hele dagen... Er svimmel uafbrudt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.