Legestue og sygdom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2014

san

Yurie skriver:

Jo men der er åbenbart nogen der ikke tænker sig om. Men det er heller ikke kun mødre, der er også barnepiger og aupair...

Jeg kan slet ikke forstå hvorfor man tager et sygt barn med ud, når det ikke nødvendigt??

Ja det er der desværre...  ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2014

TNBC

san skriver:

Ja det er der desværre...  ...

Jeg kan slet ikke forstå det, for hvis de selv er syge går de vel heller ikke nogle steder.

Kunne tænkes at der også er nogen der bare ikke gider sidde indenfor og det går så udover barnet der bliver hevet med ud.
Hvis jeg har er sygt barn, så står den da på mega hygge(så meget som barnet kan) og vi skal ingen steder..

Anmeld

22. februar 2014

Anonym trådstarter

Lav en seddel, en til de kan få med hjem og en anden til at hænge op. (så nye også kender reglerne)

at I har oplevet at der er nogle ting som I gerne vil ændre på tingene, at sætte regler ind.

Det er jo et sted de kommer, så de er jo nød til at følge reglerne der er for stedet.

Det var måske en ide, den vil jeg foreslå
Tak

Anmeld

22. februar 2014

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

Er der ikke en som står for legestuen ? Hvor det er muligt at snakke med vedkommen . Spørg om der er klare regler omkring sygdom - hvis ikke om der er mulighed for at lave det .

måske det var en ide og lave en seddel med klare regler og dele ud ??

hvad siger de andre ? Til syge børn i legestuen

Det er lidt vanskeligt men jo det er der og vi prøver at finde en løsning, men aner som sagt ikke helt hvordan vi skal gribe det an.

Bliver også næsten helt i tvivl om det er mig den er gal med

Og et eller andet sted gad jeg godt forstå tankerne bag at tage et sygt barn med.

Anmeld

22. februar 2014

Anonym trådstarter

san skriver:

burde man ikke blive hjemme med sit barn, hvis det er syg

Jeg ville blive hjemme, fordi jeg ikke ville smitte andre, og tænker mit barn har brug for ro og fred...

Jo det burde man, men problemet ligger jo i at det ikke er alle der åbenbart deler den holdning

Anmeld

22. februar 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg kan slet ikke forstå det, for hvis de selv er syge går de vel heller ikke nogle steder.

Kunne tænkes at der også er nogen der bare ikke gider sidde indenfor og det går så udover barnet der bliver hevet med ud.
Hvis jeg har er sygt barn, så står den da på mega hygge(så meget som barnet kan) og vi skal ingen steder..

Der har skam også været aupair afsted som havde feber

Jeg tror også primært det handler om forældrenes behov, har bare svært ved at forstå det

Anmeld

22. februar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Det var måske en ide, den vil jeg foreslå
Tak

Selv tak.

Men det burde jo være logik at man ikke tager et sygt barn med i en legestue. Der kan jo også være nyfødte.. det er uansvarligt at udsætte andre for smitte.

Anmeld

22. februar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Der har skam også været aupair afsted som havde feber

Jeg tror også primært det handler om forældrenes behov, har bare svært ved at forstå det

Stakkels au pair.. det har nok ikke været hendes valg, og hun burde slet ikke arbejde når hun har feber. Det er udnyttelse af arbejdskraft.

Anmeld

22. februar 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Stakkels au pair.. det har nok ikke været hendes valg, og hun burde slet ikke arbejde når hun har feber. Det er udnyttelse af arbejdskraft.

Jeg er helt enig og et eller andet sted ville jeg så gerne ( hvis blot jeg turde) have en god lang snak med hendes arbejdesgiver, da deres barn SÅ tit bliver sendt sløj/syg afsted pg jeg er Træt træt af det

Anmeld

22. februar 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Selv tak.

Men det burde jo være logik at man ikke tager et sygt barn med i en legestue. Der kan jo også være nyfødte.. det er uansvarligt at udsætte andre for smitte.

Jeg er helt enig.
Men frygter lidt man ikke kan trænge ind til de forældre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.