ano14316 skriver:
Nej det er helt uacceptabelt at udsætte andres børn for smitte, det er bare så dårlig stil..
Der er så lige MØB der jo ikke altid er noget der smitter, det kan man ikke se udefra..
jeg er også ret emsig med det, fordi vi har været rigtig meget ramt af sygdom..
tog mig selv i at bilve irriteret i går da jeg var ude at handle.. der sat et stort barn i en vogn, og så MEGET syg ud, og da hun hostede var der ikke tvivl - falsk strubehoste.. og tænkte "ja det er fint, så kan vi andre også blive syge" men tænkte strakt, at jeg jo godt ved hvordan det er når man er alene, så er man bare nød til det... men man er ikke NØD til at tage i legestue..
Det synes jeg også det er og kan mærke at det gør at jeg trækker mig rigtig meget fra de andre og går og bliver sådan lidt små bitter

Jeg er selv alene i hverdagene og ved godt man nogen gange er nød til at tage afsted ud og handle osv selvom ens barn er sygt, men det er da helst noget jeg undgår.
Jeg ved bare ikke rigtig hvordan jeg skal gribe problemstillingen af når jeg bringer det på banen, eller hvordan man skriver det på en pæn måde i reglsættet?
Anmeld