Hvad bruger i på mad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2014

liten-mamma

Hej piger og SORRY, jeg ved den nok har været oppe før, men jeg ved simpelthen ikke hvordan man søger herinde? 

Jeg ville høre hvor mange mennesker i er, og hvor meget i bruger om måneden på mad og diverse???

Vi er 2 mennesker og en kommende baby, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af at priotere!!! (Vi kan desværre ikke benytte os af vilde tilbud osv, da vi har et køleskab og fryser i én der er 1 meter høj, sådan et af de små i en etværelses), men ville stadig gerne lære at bruge meget mindre, så jeg kan betale mere gæld af 

Mad og diverse: 3.000 kr

Penge til mig selv: 1.000-1.500

Er min datter og jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2014

Annette A

Vi er to voksne, tre børn og har en stor hund, en hamster og en kanin. Vi sætter  6000 kr. ind på vores husholdnngskonto til mad og husholdning om måneden. Vi handler målrettet med indkøbssedel og går efter tilbud. Vi handler stor ind en gang om måneden i Bilka og har ca. 900 kr til indkøb om ugen.

Anmeld

22. februar 2014

Maja_4000

Vi er to voksne og et barn på 3 .. Vi bruger 2-3000 .. Inkl. bleer osv

Anmeld

22. februar 2014

ano14316

Vi har brugt over 6000 om måneden... Det er vi ved at tage om på... Denne måned er det 5000 og fra næste måned hedder det 4000 fast...
Det skal dække alle indkøb til 2 voksne og 2 barn... Det skal måske siges at vi priotere økologi..

Anmeld

22. februar 2014

Sabone

oktoberbaby skriver:

Hej piger og SORRY, jeg ved den nok har været oppe før, men jeg ved simpelthen ikke hvordan man søger herinde? 

Jeg ville høre hvor mange mennesker i er, og hvor meget i bruger om måneden på mad og diverse???

Vi er 2 mennesker og en kommende baby, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af at priotere!!! (Vi kan desværre ikke benytte os af vilde tilbud osv, da vi har et køleskab og fryser i én der er 1 meter høj, sådan et af de små i en etværelses), men ville stadig gerne lære at bruge meget mindre, så jeg kan betale mere gæld af 

Vi har 3000 kr. til mad og bleer  

Vi er to voksne og har en søn på 4 ½ måned, som får mme.. 

Jeg ville gerne, at vi havde lidt flere penge til mad, men økonomien er ikke til det  

Anmeld

22. februar 2014

Sitrani

oktoberbaby skriver:

Vi bruger ca. 3000,- på madvarer, toilet\bade-artikler osv. Vi er 2 voksne og et barn (2 børn til okt. ) Og det indebærer ikke restaurantbesøg eller take away....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.