Hvad bruger i på mad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.746 visninger
25 svar
4 synes godt om
21. februar 2014

oktoberbaby

Hej piger og SORRY, jeg ved den nok har været oppe før, men jeg ved simpelthen ikke hvordan man søger herinde? 

Jeg ville høre hvor mange mennesker i er, og hvor meget i bruger om måneden på mad og diverse???

Vi er 2 mennesker og en kommende baby, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af at priotere!!! (Vi kan desværre ikke benytte os af vilde tilbud osv, da vi har et køleskab og fryser i én der er 1 meter høj, sådan et af de små i en etværelses), men ville stadig gerne lære at bruge meget mindre, så jeg kan betale mere gæld af 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2014

esioul

oktoberbaby skriver:

Hej piger og SORRY, jeg ved den nok har været oppe før, men jeg ved simpelthen ikke hvordan man søger herinde? 

Jeg ville høre hvor mange mennesker i er, og hvor meget i bruger om måneden på mad og diverse???

Vi er 2 mennesker og en kommende baby, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af at priotere!!! (Vi kan desværre ikke benytte os af vilde tilbud osv, da vi har et køleskab og fryser i én der er 1 meter høj, sådan et af de små i en etværelses), men ville stadig gerne lære at bruge meget mindre, så jeg kan betale mere gæld af 

Vi bruger ca. 3000 kr på mad og diverse.

Vi er 2 voksne og en hund.

Anmeld

21. februar 2014

Chris86

Ca 4-4500kr vil jeg tro.. MEN det er til ALT husholdning. Mad, rengøring, bleer, shampoo osv. Og andre småting man nu finder i en butik aner ik hva vi bruger præcis på mad... 2 voksne og 2 børn (1 og 3år)

Anmeld

21. februar 2014

oktoberbaby

Hvor mange er i? 

Anmeld

21. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

2voksne og et barn på 2år. Vi har en madkonto som dækker dagligdagens mad (dvs IKKE restaurantbesøg) bleer, rengøringsmidler osv. Vi bruger 2800-3000kr pr måned/ ca 700kr om ugen. Handler kun én gang i ugen, så sparer man alle de dumme impulskøb man ellers har tendens til hvis man alligevel lige er i netto for at hente rugbrød :-P 

selvom fryseren er lille, kan i sagtens lave madplaner. Vi har ofte ikke mere end 1pk kød og en pose grønt eller kartofler i fryseren når vi handler til ugen. Kødet skal jo bruges inden ret mange dage, så det meste kan sagtens holde sig i køleskabet, og det fylder slet ikke så meget som man tror

alternativt kunne man købe ind til 3-4dage af gangen hvis pladsen er virkelig trang fidusen er bare "så få besøg i netto som muligt" 

Anmeld

21. februar 2014

Troldemommi

Vi er to voksne og to børn, vi bruger 3000 kr på mad plus ca 450 kr på mme, vi har været helt nede og bruge 2500 på mad uden mme, det kan godt lade sig gøre 

Monica

Anmeld

21. februar 2014

trunte89

Jeg bruger ca 3000 på mad og husholdning.
Er min datter på 6 år og jeg.

Anmeld

21. februar 2014

(august)

Hej

2 voksne og 2 børn (3 og 2 år), vi bruger 4000kr/mdr og der skal være til alt. Shampoo, mad, bleer, toiletpapir og hvad der dertil hører. 

Vi venter nr. 3 barn til juni og der forventer vi at vi måske er nødt til at bruge 4500 afhængig af om hende på 2 når at blive ble fri, så hvis hun ikke gør er der jo to med ble og det koster ;-)

Anmeld

21. februar 2014

Nadia&Daniel

Vi bruger 4-5000.- (vi er 2 voksne, barn og dyr)

Anmeld

21. februar 2014

Papillon

To voksne og to katte

Vi har 2.000 kr. om måneden til husholdning inkl. kattemad og -grus. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.