Hvad bruger i på mad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2014

stjernehimmel

oktoberbaby skriver:

Hej piger og SORRY, jeg ved den nok har været oppe før, men jeg ved simpelthen ikke hvordan man søger herinde? 

Jeg ville høre hvor mange mennesker i er, og hvor meget i bruger om måneden på mad og diverse???

Vi er 2 mennesker og en kommende baby, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af at priotere!!! (Vi kan desværre ikke benytte os af vilde tilbud osv, da vi har et køleskab og fryser i én der er 1 meter høj, sådan et af de små i en etværelses), men ville stadig gerne lære at bruge meget mindre, så jeg kan betale mere gæld af 

3000 kr pr måned... En go måned 2000 kr( har stor fryser og er tilbudsjæger mht dato vare kød)

vi er 2 voksne og et barn på 8 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2014

MorTil4<3

oktoberbaby skriver:

Hej piger og SORRY, jeg ved den nok har været oppe før, men jeg ved simpelthen ikke hvordan man søger herinde? 

Jeg ville høre hvor mange mennesker i er, og hvor meget i bruger om måneden på mad og diverse???

Vi er 2 mennesker og en kommende baby, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af at priotere!!! (Vi kan desværre ikke benytte os af vilde tilbud osv, da vi har et køleskab og fryser i én der er 1 meter høj, sådan et af de små i en etværelses), men ville stadig gerne lære at bruge meget mindre, så jeg kan betale mere gæld af 

på mad alene aner jeg ikke. men med alt husholdning, bleer og mad osv, bruger vi 5000. og vi er 2 voksne og 2 børn hver anden weekend 3 børn

Anmeld

21. februar 2014

B&J

vi bruger 3000kr og vi er 2 voksende og 1 barn

Anmeld

21. februar 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Hm, tror vi bruger mellem 4000 og 5000. Vi er 2 voksne og 2 børn.

Anmeld

21. februar 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg bruger maks 250 kr om ugen på mad. Men jeg er også kun migselv. Regner dog ikke med at skulle bruge ret meget mere det første år efter lillepigen er kommet til. - Hvis bare amningen går som den skal.

Anmeld

21. februar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

oktoberbaby skriver:

Da jeg boede sammen med min eks, brugte vi mellem 1500-2500 om måneden for to voksne og en hund. 
Men vi havde til gengæld en kæmpe kummefryser, så det var jo nemt at købe stort ind.
Mit råd til dig vil umiddelbart være madplan. Sådan en gjorde at vi sparede mange penge. Og så kan du evt. lave madplanen den dag reklamerne kommer ind af døren, og så udelukkende planlægge måltiderne ud fra de tilbud der er i de forskellige butikker. 

Anmeld

21. februar 2014

mortilnoahogmelina

2 børn oh mig . Bruger omkring 3000 kr på alt husholdning . Min store på 3 bruger stadig ble om
Natten og den lille tåler kun libero . Og får stadig en flaske mme inden sengetid .

Anmeld

21. februar 2014

oktoberbaby

Tak for alle jeres svar 

Tror jeg vil tage rådet med madplaner og tilbudsaviser til mig, så må vi begynde at tage bussen til Netto istedet for Føtex der ligger omkring hjørnet 

Anmeld

21. februar 2014

Laulund87

2000-2500 kr og vi er to voksen og et barn på 4 år.

Vi jagter tilbud og har altid en fyldt fryser med nedsat køb og ting på tilbud.

Anmeld

21. februar 2014

lineog4

Vi er to voksne (lige nu 3), 3 børn og to katte. Vi har budgetteret 1200 til alt (også shampoo osv) hver uge, men kan gerne lægge 2-300 hen i en opsparingsbøtte hver uge. Og vi sparer ikke, gjorde vi det kunne vi leve for mindre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.