falsk brudebuket ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2014

Mimbi

Rinepigen skriver:

var det noget i kunne finde på at tage i brug ? overvejer virkelig at købe sådan en fordi de er mega billige og NÆGTER at give 1000+ for en brudebuket  synes virkelig det er vanvittigt... 

har kigget lidt herinde og synes faktisk de ser okay ud til de priser... hvad siger i piger ?? er det total no go at komme med en stak plastikplanter op ad gulvet 

http://www.lightinthebox.com/da/c/bryllupsblomster_1940

Jeg ville aldrig købe buket der ikke havt friske blomster, altso til mit bryllup  Min buket var STOR og den kostede 1000 kr

men tror at de er virkelig pæne di buketter der er på siden www.lightinthebox.com jeg købte min brudekjole fra den side og der var god service og kjolen kom en uge før ventet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2014

Mom2

Chris86 skriver:

Ja men stadig...

Det er ikke anderledes end mekanikeren som skal have 4000.- for at skifte en dims som koster under halvdelen af den pris, det er arbejdstiden der koster..

Anmeld

21. februar 2014

Mom2

Rinepigen skriver:

var det noget i kunne finde på at tage i brug ? overvejer virkelig at købe sådan en fordi de er mega billige og NÆGTER at give 1000+ for en brudebuket  synes virkelig det er vanvittigt... 

har kigget lidt herinde og synes faktisk de ser okay ud til de priser... hvad siger i piger ?? er det total no go at komme med en stak plastikplanter op ad gulvet 

Helt klart uden tvivl aldrig! For mig er det en del af brudens (lad os kalde det) udstyr og den skal bestemt ikke være falsk, heller ikke selvom den kun skal bæres få timer.

Få lavet en lille rokoko buket, det er billigere da de ikke bliver bundet på samme måde som en brudebuket og der derfor ikke går så mange arbejdstimer på den. Afslutningen er ikke så pæn som på en brudebuket, men hvis du er ligeglad med det, så er rokoko buketten vejen frem hvis du ender med friske blomster.

Og tillykke med at du skal giftes

Anmeld

21. februar 2014

Lise

Skal din kommende mand ikke købe den buket til dig?

Min mand sørgede for min, den var sød og enkel, og jeg har ingen ide om hvad den kostede. Efter brylluppet lagde vi den på min svigermors grav..

For at svare på spørgsmålet: Jeg ville have været blevet en kende skuffet hvis han kom rendende med en falsk buket.

Anmeld

3. marts 2014

Flødebollen

Rinepigen skriver:

Du mangler tilfældigvis ikke et hoftebånd? Ubrugt ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.