falsk brudebuket ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.249 visninger
34 svar
22 synes godt om
20. februar 2014

AnonymMor

var det noget i kunne finde på at tage i brug ? overvejer virkelig at købe sådan en fordi de er mega billige og NÆGTER at give 1000+ for en brudebuket  synes virkelig det er vanvittigt... 

har kigget lidt herinde og synes faktisk de ser okay ud til de priser... hvad siger i piger ?? er det total no go at komme med en stak plastikplanter op ad gulvet 

http://www.lightinthebox.com/da/c/bryllupsblomster_1940

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

cdinesen

Jeg ville ikke gøre det
Tror i stedet jeg ville lave mig egen buket, med ting fra haven, evt. få børnene til at lave en lille ting man kunne  putte i. Har set flere videoer på nettet om hvordan man gør, det behøver slet ikke være så svært.
Kunne også finde på bare at købe en enkelt lilje binde noget pænt bånd omkring

Anmeld

20. februar 2014

-Sigrid-

Rinepigen skriver:

var det noget i kunne finde på at tage i brug ? overvejer virkelig at købe sådan en fordi de er mega billige og NÆGTER at give 1000+ for en brudebuket  synes virkelig det er vanvittigt... 

har kigget lidt herinde og synes faktisk de ser okay ud til de priser... hvad siger i piger ?? er det total no go at komme med en stak plastikplanter op ad gulvet 

Er det ikke traditionelt set manden som skal give konen buketten?  
Jeg ved ikke hvad min kostede, men den står i dag i vores soveværelse, så min buket har indtil videre varet knap to år 

Anmeld

20. februar 2014

Nadia&Daniel

Rinepigen skriver:

Er faktisk overrasket over hvor fine de er - men ville ikke have undværet de friske blomster på vores bryllupsdag
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. februar 2014

EAF

Selvfølgelig er det ikke det, vælg den du selv vil have og er den som den skal være i dine øjne så er prisen underordnet 

Personligt valgte jeg selv min buket, hvilke blomster og farve - den endte med at hedde Vildmarken - kostede 900kr. Men det kunne ikke være anderledes. Kunne dog sagtens have valgt at plukke blomster fra haven eller fra vejkanten, men fik den betalt med loft på 1000kr. Så sprang selvfølgelig til 

Anmeld

20. februar 2014

helle85

Rinepigen skriver:

jeg syntes de ser meget pæne ud, men det kan godt være at prisen er billig men du kan risikere at der kommer dobbelt så meget i told på.

de sender fra forskellig steder i verden og min mand bestilte noget der i gennem, som åbenbart var fra kina der kom omkring 2-300 i afgift og tingene kostede omkring 500 kr

Anmeld

20. februar 2014

Nadia&Daniel

-Sigrid- skriver:

Er det ikke traditionelt set manden som skal give konen buketten?  
Jeg ved ikke hvad min kostede, men den står i dag i vores soveværelse, så min buket har indtil videre varet knap to år 

Min er 3 år og 8 dage dog er den ikke tørret rigtigt, så ingen farve tilbage desværre

Anmeld

20. februar 2014

B&J

jeg vil nok ikke have en falsk men hvad med en der ikke er særlig stor og gå ned og snak med nogle blomster handler tror sagtens man kan få lavet en smuk en til under 1000kr

Anmeld

20. februar 2014

Masig

Rinepigen skriver:

Vil bare sige pas på med lightinthebox. For det første kommer der ekstra toldafgift på, da de sender fra lande uden for Europa, for det andet så går der laaaaang tid før du får dine varer. Jeg bestilte engang noget derfra, jeg skulle bruge lidt over en uge efter.. Det kom først 40 dage efter jeg bestilte. Trods utallige meddelelser til dem, skete der intet... Men pengene trak de med det samme....

Så jeg ville finde et andet sted at handle, kig på trustpilot, man kan ikke regne med lightinthebox....

Men bortset fra det, så ville jeg ikke bruge plastikblomster, men det er jo en smagssag, og hvis du vil, så skal du da bare gøre det....

Anmeld

20. februar 2014

AnonymMor

mange tak for jeres svar allesammen hm ved ik helt om jeg fortryder det så har også overvejet bare at gå til en blomsterhandler og bede dem om at binde en ganske alm buket til 100 kr og så bruge den  

mht handel på lightinthebox så har jeg handlet derinde 2 gange før og synes nu varene kommer okay hurtigt og har endnu ikke betalt toldafgift

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.