falsk brudebuket ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2014

-Sigrid-

Nadia&Daniel skriver:

Min er 3 år og 8 dage dog er den ikke tørret rigtigt, så ingen farve tilbage desværre

Tillykke med bryllupsdagen
Det er min heller ikke, og den er ikke så fyldig, men jeg er meget glad for den alligevel 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

Nadia&Daniel

-Sigrid- skriver:

Tillykke med bryllupsdagen
Det er min heller ikke, og den er ikke så fyldig, men jeg er meget glad for den alligevel 

Min har også en fin plads i stuen (skal ind i soveværelset, når jeg får en fin plads til den)

Tak

Anmeld

20. februar 2014

Chris86

Rinepigen skriver:

var det noget i kunne finde på at tage i brug ? overvejer virkelig at købe sådan en fordi de er mega billige og NÆGTER at give 1000+ for en brudebuket  synes virkelig det er vanvittigt... 

har kigget lidt herinde og synes faktisk de ser okay ud til de priser... hvad siger i piger ?? er det total no go at komme med en stak plastikplanter op ad gulvet 

http://www.lightinthebox.com/da/c/bryllupsblomster_1940

Ville nu også hellere selv købe blomsterne og selv lave en buket..
Synes 1000kr og i nærheden lyder viiiiildt dyrt eftersom buketterne ik er mega store og så bare fordi det hedder en brudebuket...
Køb selv og google et billede, som du kan efterligne

Anmeld

20. februar 2014

Mum33

Rinepigen skriver:

var det noget i kunne finde på at tage i brug ? overvejer virkelig at købe sådan en fordi de er mega billige og NÆGTER at give 1000+ for en brudebuket  synes virkelig det er vanvittigt... 

har kigget lidt herinde og synes faktisk de ser okay ud til de priser... hvad siger i piger ?? er det total no go at komme med en stak plastikplanter op ad gulvet 

Altså falske blomster? Nej det kunne jeg ikke. Men jeg bestilte en almindelig buket, som de bandt så jeg kunne bære den. Den kostede 200 og var ligeså flot som en rigtig

Anmeld

20. februar 2014

Krussedulle

Rinepigen skriver:

Jeg ville nok hellere undvære en så

Min brudebuket kostede 400

Anmeld

20. februar 2014

Lullaby

Rinepigen skriver:

Køb en lille buket blomster hos en blomsterhandler og brug dem. Det gjorde jeg. Hele 250 blev det. 

Anmeld

20. februar 2014

Emilie91

Man kan sagtens fortælle om ens egen personlig holdning men alt i alt handler det om priotering. Hvis du heller vil have en flot kjole/nyt undertøj/ bestemt belæggenhed eller andet. Jamen så må man priotere også kan jeg godt forstå man tænker en ekstra gang over buketten  for hvor vigtig er den lige ? 

Men må indrømme. Selvom min var mega uhandy da den var 3 Meter lang og psyko tung er det den jeg tænker på når jeg tænker på mit brude outfit.

Personligt er det (for mig) noget jeg er evig taknemmelig over (for min svigerinde som lavede den) at den var så smuk. Så den betød meget for mig.

Så find jeres prioteringer og tænk det hele godt igennem tillykke med brylluppet. Det er det bedste. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. februar 2014

Mom2

Chris86 skriver:

Ville nu også hellere selv købe blomsterne og selv lave en buket..
Synes 1000kr og i nærheden lyder viiiiildt dyrt eftersom buketterne ik er mega store og så bare fordi det hedder en brudebuket...
Køb selv og google et billede, som du kan efterligne

De er så dyre fordi der ligger enormt meget arbejde i at binde dem, bare til info!...

Anmeld

20. februar 2014

Kris89

Rinepigen skriver:

jeg kunne godt finde på det, men min mand købte brudebuket til mig, 3 stk. brudepigebuketter og 3 stk. knaphulsbuketter (eller hvad man kalder dem) og der kom han af med 500 kr. sådan så brudebuketten ud.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. februar 2014

Chris86

Christina88 skriver:

De er så dyre fordi der ligger enormt meget arbejde i at binde dem, bare til info!...

Ja men stadig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.