Gravid og overvægtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.741 visninger
26 svar
0 synes godt om
20. februar 2014

oktoberbaby

Hej piger 

Jeg har den sidste 1 måned ud af det blå taget 8 kg på. Jeg ved ikke hvorfor, da jeg jo kun er 5 uger henne, så det kan jo ikke være pga graviditeten gætter jeg 

Jeg har altid været buttet, men nu er jeg blevet en lille tyksak. Det er jeg selvfølgelig ked af, men tænker også meget hvor sent har man på jer andre der også er overvægtige kunne se at i var gravide og "ikke bare overvægtige"? 

Jeg har set den med hende er gravid og bmi på 37, men så højt er mit bmi ikke.

Jeg ville høre om der er nogle af jer der har lyst til at dele hvornår man kunne se det på jer, og måske billeder? 

Er spændt på hvornår man kan se det! Glæder mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

oktoberbaby

Slet ingen? 

Anmeld

20. februar 2014

Kløver

I alle 3 graviditeter har jeg taget 5 kg på næsten fra den ene dag til den anden, hvor de derefter er forsvundet igen.
Deler lige billede fra 19+0 er min 3 graviditet og har 40 kg for meget
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. februar 2014

Lukas&Liam<3

oktoberbaby skriver:

Hej piger 

Jeg har den sidste 1 måned ud af det blå taget 8 kg på. Jeg ved ikke hvorfor, da jeg jo kun er 5 uger henne, så det kan jo ikke være pga graviditeten gætter jeg 

Jeg har altid været buttet, men nu er jeg blevet en lille tyksak. Det er jeg selvfølgelig ked af, men tænker også meget hvor sent har man på jer andre der også er overvægtige kunne se at i var gravide og "ikke bare overvægtige"? 

Jeg har set den med hende er gravid og bmi på 37, men så højt er mit bmi ikke.

Jeg ville høre om der er nogle af jer der har lyst til at dele hvornår man kunne se det på jer, og måske billeder? 

Er spændt på hvornår man kan se det! Glæder mig 

Jeg ville tage en snak med lægen hvis jeg var dig. 8kg er meget på 1 måned
Var også overvægtig da jeg blev gravud her 2. Gang og der kunne man se det tidligt men det går jo også hurtigere 2. Gang.

Anmeld

20. februar 2014

oktoberbaby

Maria&Lukas skriver:

Jeg ville tage en snak med lægen hvis jeg var dig. 8kg er meget på 1 måned
Var også overvægtig da jeg blev gravud her 2. Gang og der kunne man se det tidligt men det går jo også hurtigere 2. Gang.

Tror de 8 kg er mad osv som jeg skriver, ikke graviditeten

Anmeld

20. februar 2014

Lukas&Liam<3

oktoberbaby skriver:

Tror de 8 kg er mad osv som jeg skriver, ikke graviditeten

Synes stadig det virker voldsomt

Anmeld

20. februar 2014

et-ønske

Da jeg ventede min datter vejede jeg cirka 15 kg for meget - jeg var synligt gravid fra cirka uge 25.
Nu venter jeg tvillinger - maven er kommet med lynets hast, er idag 24+3 og har taget 500 gram på. Jeg har graviditets betinget sukkersyge og passer derfor på med det hele
8 kg på en måned er meget, ville nok kontakte lægen.

Anmeld

20. februar 2014

oktoberbaby

Jeg har levet ekstremt usundt hvilket nok er grunden, det var det jeg mente med at det nok ikke var graviditeten. 

Men kan da godt være jeg skal vende den med lægen :-)

Tror dog det er for meget pizza og chips der er kommet på siddebenene, som bare må ændres nu.

Anmeld

20. februar 2014

Lukas&Liam<3

oktoberbaby skriver:

Jeg har levet ekstremt usundt hvilket nok er grunden, det var det jeg mente med at det nok ikke var graviditeten. 

Men kan da godt være jeg skal vende den med lægen :-)

Tror dog det er for meget pizza og chips der er kommet på siddebenene, som bare må ændres nu.

Tror bare ikke man kan tage så meget på af "bare" det du skal vel til lægen alligevel og lave vandre journal

Anmeld

20. februar 2014

oktoberbaby

Maria&Lukas skriver:

Tror bare ikke man kan tage så meget på af "bare" det du skal vel til lægen alligevel og lave vandre journal

Hehe det har jeg gjort mange gange, har en slem yoyo vægt, gået fra 90-60 og omvendt flere gange :-) 

Men ja D. 12/3 har jeg en tur til lægen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.