Igangsættelse med stikpiller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2014

Happiness

janne1986 skriver:

Jeg var 2. Gangs fødende, fik to piller, en om formiddagen og en om aftenen, 

kl ca 21 kom vi på fødegangen da jeg havde meget ondt.... 

Hun ville undersøge mig og var ik noget særligt, imens vi taler går vandet så... 

Desværre havde jeg ve storme eller hvad det hedder, næsten veer konstant, det var ik sjovt... Heldigvis fødte jeg 00.31... 

Hvor langt var du inden du fik lagt pillerne? Puha, jeg frygter virkelig den igangsættelse imorgen...

Håber på et mirakel og at jeg går i fødsel inden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2014

E.J.mor.

Happiness skriver:

Hvor langt var du inden du fik lagt pillerne? Puha, jeg frygter virkelig den igangsættelse imorgen...

har du prøvet alt for at sætte det igang af sig selv.

Anmeld

23. februar 2014

Happiness

E.J.mor. skriver:

har du prøvet alt for at sætte det igang af sig selv.

Jep!! Har selv været til zoneterapi for at sætte gang i det. Gav sindsyg mange plukveer, men ingen rigtige

Og har spist ananas, vekage, stærk kaffe og jeg ved ikke hvad. Dog ikke amerikansk olie, da det ikke lyder så tiltrækkende! Min mand har trykket på ankler efter en youtube video, forsøgt os med sex og lange gåture. Nada nix! Hun har det for godt. Men er jo som sagt heller ikke andet end 39+5 idag, så hun skal nok tvinges lidt ud. Gik til jeg var 41+6 med min søn. 

Jeg har så småt opgivet og venter bare på det bliver imorgen tidlig Håber dog at mine ihærdige forsøg har afkortet livmoderhalsen lidt, så de hurtigst muligt kan tage vandet

Anmeld

23. februar 2014

janne1986

Happiness skriver:

Hvor langt? Det var dagen inden termin

Anmeld

23. februar 2014

lineog4

Fik en pille ved 19 tiden (ikke helt sikker på tidspunkt, men vi mødte ind kl 19) tog hjem. Vågnede ved 2 tiden om natten med noget der mindede om veer, tog på fødegangen ved 3 tiden og han er født før 6.

jeg var 41+0 forresten pg han var 4380 g og 55 cm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.