Igangsættelse med stikpiller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.511 visninger
24 svar
10 synes godt om
20. februar 2014

Happiness

Ja så blev det en realitet. Hvis jeg ikke har født i weekenden, bliver jeg sat igang mandag morgen. (39+6)

(Dem jeg kender: Schyyy! Har ikke tænkt mig at offentliggøre det...)

Men da jeg kun er 1 cm åben og stadig har 2 cm livmoderhals tilbage, regner de med det bliver med stikpiller. Men nu må vi se hvordan det ser ud. 

Men hvad er jeres erfaringer. Jeg ved godt det er individuelt, men hvor lang tid gik der fra du fik lagt stikpiller til veerne kom?

Skal siges at jeg er 2. gangs fødende.

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

Dianabk

Happiness skriver:

Ja så blev det en realitet. Hvis jeg ikke har født i weekenden, bliver jeg sat igang mandag morgen. (39+6)

Men da jeg kun er 1 cm åben og stadig har 2 cm livmoderhals tilbage, regner de med det bliver med stikpiller. Men nu må vi se hvordan det ser ud. 

Men hvad er jeres erfaringer. Jeg ved godt det er individuelt, men hvor lang tid gik der fra du fik lagt stikpiller til veerne kom?

På forhånd tak

Ville bare ønske held og lykke

Anmeld

20. februar 2014

Trekløver(:

Happiness skriver:

På forhånd tak

Fra den første stikpille blev lagt gik der 10 timer. Jeg nåede at få to piller

Anmeld

20. februar 2014

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

fik en pille om aften. kl 18.00, hun synes ikke der var behov for to piller, da jeg var ret klar og blød. (tror det var det hun sagde )

kl 01.00 begyndte der at komme veer, kl 03.00 ringede jeg til fødegangen fordi jeg var usikker på veerne.

kl 07.00 kom min mor (hun skulle nemlig være med til fødslen sammen med manden og jeg)

kl 8.00 kom vi på fødegangen og de tog mig ind med det samme

kl 16.28 fødte jeg min søn, fuldstændig ukompliceret fødsel med en dejlig dreng på 4500g og 56cm født præcis 14 dage over tid

Anmeld

20. februar 2014

Hullabullabulla

Happiness skriver:

På forhånd tak

Fik lagt stikpille kl 18:45 - omkring kl 20 fik jeg mens murren, småveer indtil sengetid og næste morgen kl 6 gik mit vand

Anmeld

20. februar 2014

MomInTheMaking

Happiness skriver:

På forhånd tak

Fik den første pille kl. 10 da jeg var 42+0 der skete absolut ingenting, nr. 2 fik jeg kl. 16 og kl. 19 gik mit vand, 19.10 kom veerne. dagen efter 42+1 kl. 11.45 kom Penny til  verden.

Anmeld

20. februar 2014

Frk. Petersen

Happiness skriver:

På forhånd tak

hvordan kan det være at du bliver sat igang så tidligt??

Anmeld

20. februar 2014

LJMNA

Jeg fik en pille lagt op kl. 08.00 en fredag morgen (39+6) 

Hvor jeg fik besked på at komme igen kl. 15.00 medmindre at der skete noget inden.. Vi tog hjem og ja havde da lidt flere plukveer end tideligere men ingen veer. 

Kl. 15.00 kommer vi på fødegangen, men de sender os hjem igen fordi der var overbelagt og de ikk havde tid til mig, så hjem igen med os, fik dog besked på at ringe hvis der var det mindste, da jeg tideligere har født hurtigt. 

Kl 01.00 får jeg veer, men ikk noget særligt, ringer dog derind og de vil gerne se os, da jeg bliver undersøgt har jeg 1,5 cm livmoderhals og er 2 cm åben, vi får besked på at blive men kl. 02.50, vil jeg altså hjem, dog vil jdm lige undersøge mig først og der har jeg lidt livmoderhals tilbage og er 3 cm åben. 

Jdm spørger om hun må tage vandet, det får hun så lov til, kl. 03.25 tager hun vandet og han er født 06.18

go nem fødsel

Anmeld

20. februar 2014

Jupiter

Jeg fik en stikpille fredag morgen kl. ca. 8.

Veerne begyndte fredag ved 18-tiden, men de "rigtige" veer - altså dem min krop selv dannede og ikke pillerne, startede natten til søndag ved 2-tiden.

Jeg nåede at få 4 stikpiller før de tog vandet søndag morgen, og jeg fødte søndag kl. 23.28.

Blev i øvrigt sat igang 38+6 

Anmeld

20. februar 2014

Carina:-)

Sidste gang gik supernemt.

Fik lagt 2 piller kl 21

Vandet tog de kl 00.20 

Presseveer kl 00.45 -

Hun sad fast ,men blev rykket løs -født kl 01.40 

3250 og 50 cm  uge 36+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.