Igangsættelse med stikpiller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2014

Happiness

Dejligt at høre at det kan gå forholdsvis hurtigt Overlægen fik givet mig en del skrækhistorier om at det kan tage 5 dage 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

Happiness

Frk. Petersen skriver:

hvordan kan det være at du bliver sat igang så tidligt??

Fordi jeg har været igennem en psykisk hård graviditet, har haft en fødselsdepression, og så har jeg angst for fødslen, da både jeg og min søn var ved at miste livet under fødslen af ham. 

Så for at jeg ikke skal gå i baglås og udvikle mere angst, vil de sætte mig igang. De er bange for at jeg skal blive handlingslammet og det ender ud i kejsersnit. Så hellere sætte mig igang omkring termin. 

Anmeld

21. februar 2014

Babydream2013

Happiness skriver:

Ja så blev det en realitet. Hvis jeg ikke har født i weekenden, bliver jeg sat igang mandag morgen. (39+6)

(Dem jeg kender: Schyyy! Har ikke tænkt mig at offentliggøre det...)

Men da jeg kun er 1 cm åben og stadig har 2 cm livmoderhals tilbage, regner de med det bliver med stikpiller. Men nu må vi se hvordan det ser ud. 

Men hvad er jeres erfaringer. Jeg ved godt det er individuelt, men hvor lang tid gik der fra du fik lagt stikpiller til veerne kom?

Skal siges at jeg er 2. gangs fødende.

På forhånd tak

Jeg kan fortælle jeg fik pille nr 1 kl 9 i morges.

Skulle komme igen ved 14.45 tiden til undersøgelse og pille nr 2.

Jeg har pt ikke fået pille nr to da jeg har småveer eller kraftige plukveer (21 stk på 30 min ifølge deres kurve).

Skal derind i aften til undersøgelse og for at se om det er pilleveer eller rigtige veer....men hold nu op de gør avs.

Anmeld

21. februar 2014

Eliza

Jeg fik lagt en pille kl 12 (41+3 første gangs)
Jeg havde 2cm livmoderhals og var HELT lukket.
Kl 16 starter veer kl 20.42 var han født.

Anmeld

22. februar 2014

Babydream2013

Eliza skriver:

Hold da op der var hurtig.

Jeg er på 2 dagen med veer nu og der er ikke sket en dyt hos mig...har pt fået 3 stikpiller.

Anmeld

22. februar 2014

et-ønske

Fik lagt to stikpiller op kl 14 mandag, veer startede omkring kl 24, kl 01 gik vandet - og hun blev født tirsdag kl 12.35

Anmeld

23. februar 2014

AnnaK89

Jeg fik lagt en kl. 12. Fik første ve kl. 18 og fødte kl. 21.09
Var også 2. gangs

Anmeld

23. februar 2014

Happiness

Babydream2013 skriver:

Hold da op der var hurtig.

Jeg er på 2 dagen med veer nu og der er ikke sket en dyt hos mig...har pt fået 3 stikpiller.

Ej altså, håber for dig at der snart sker noget.

Håber virkelig ikke at det kommer til at tage alt for lang tid her. Er ved at skide grønne grise over hele den her fødsel, og kommer da garanteret til det, hvis der går alt for mange dage 

Er godt nok blevet informeret om at der kan gå op til 5 dage, men tænker det er et ekstremt tilfælde!

Anmeld

23. februar 2014

Happiness

Eliza skriver:

Håber jeg går igang lige så hurtigt! Har ogs 2 cm tilbage, men er 1 cm åben og det er 2. gang.

Har haft en del plukveer som har nevet lidt her i weekenden, så håber der er endnu mindre livmoderhals imorgen!

Anmeld

23. februar 2014

janne1986

Happiness skriver:

Ja så blev det en realitet. Hvis jeg ikke har født i weekenden, bliver jeg sat igang mandag morgen. (39+6)

(Dem jeg kender: Schyyy! Har ikke tænkt mig at offentliggøre det...)

Men da jeg kun er 1 cm åben og stadig har 2 cm livmoderhals tilbage, regner de med det bliver med stikpiller. Men nu må vi se hvordan det ser ud. 

Men hvad er jeres erfaringer. Jeg ved godt det er individuelt, men hvor lang tid gik der fra du fik lagt stikpiller til veerne kom?

Skal siges at jeg er 2. gangs fødende.

På forhånd tak

Jeg var 2. Gangs fødende, fik to piller, en om formiddagen og en om aftenen, 

kl ca 21 kom vi på fødegangen da jeg havde meget ondt.... 

Hun ville undersøge mig og var ik noget særligt, imens vi taler går vandet så... 

Desværre havde jeg ve storme eller hvad det hedder, næsten veer konstant, det var ik sjovt... Heldigvis fødte jeg 00.31... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.