Anonym skriver:
Ja det er meget grænseoverskridende at han kontakter jdm.
Efter at havde snakket med min jdm der mere det stor omgang pjat fra min læges side, og hun mente bestemt han burde vide at læge og jordemor besøg er valgfrit. Herefter tog jeg det roligt og trak vejret dybt.
Var så til lægen )grundet infiktion i halsen i fjorten dage) hvor han strengt påpeger over for mig og min mand jeg citere: "at selvom lægekontrol under graviditet hedder sig at være valgfrit, så er det noget man virkelig ikke bør undlade og SLET ikke som professionel jordemor, sige til gravide er okay at udeblive fra."
Hvorefter der bliver en lidt akavet pause...
"Derudover har jeg strengt påpeget over for din jordemors leder at det skal de ikke råde andre gravide til."

Både min mand og jeg er uden ord. Aner simpelthen ikke hvad jeg skal sige eller mene. (Det blev bragt på banen af ham trods det ikke var derfor jeg kom)
Det er helt sikkert jeg skal have en ny læge, og det kan kun gå for langsomt.
Det kan jeg godt forstå!! Han lyder næsten tøsefornærmet over det? Kan ikke sige at det præcis er tilfældet, men han har jo også brug for patienter, så måske er han bange for at miste besøgende på den konto...Bare et gæt.
Anmeld