Hvor mange må tage med ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2014

Anonymo

saandraa skriver:

Hej
Håber der er nogen der kan hjælpe..
Skal til MD scanning og have kønnet at vide her D. 4/3
Glæder mig helt vildt ????
Og er blevet i tvivl om hvor mange man må have med ind til scanningen, mener det er 2, men er ikke sikker. Svigermor vil nemlig også gerne med
Jeg skal scannes på Sønderborg sygehus...

Mvh

Du må vist kun have 1 person med og personen skal være over 18

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

et-ønske

Bare for at være pessimistisk det er altså ikke sikkert de kan se kønnet. Til min md lå de så besværlige at selv de nødvendige mål og tjek var svære for dem at få, og man kommer jo for at få at vide at alt er ok
I Herning må man kun have en person med og ingen børn.
Synes egentlig det er ok

Anmeld

20. februar 2014

liten-mamma

Maria&Lukas skriver:

Snyd, havde både Danni og mor med. Men måtte kun have 1 med /: så mor måtte vente ude.

Ej hvor mærkeligt...

Jeg har altid haft enten Mikkel og min mor med eller Mikkel og hans mor  

Anmeld

20. februar 2014

Loan

Maja84 skriver:

Her må man kun have 1 voksende og tror det er generelt. Ved ikke hvor strikse de er i Sønderborg, men man skal ikke forvente køn i Kolding ihvertfald

Er det ikke noget de gider tjekke i Kolding?

skal til md d. 28 og håbede da virkelig at få kønnet at vide 

Anmeld

20. februar 2014

Kløver

Loan skriver:

Er det ikke noget de gider tjekke i Kolding?

skal til md d. 28 og håbede da virkelig at få kønnet at vide 

Tror det kommer meget an på hvem der scanner, men mig bekendt er det vidst kun hvis de tilfældigt kan se det. Bla af den årsag valgte vi en kønsscanning, da jeg også har hørt om flere som fik køn at vide til md, og det modsatte køn kom ved fødslen

Anmeld

20. februar 2014

Loan

Maja84 skriver:

Tror det kommer meget an på hvem der scanner, men mig bekendt er det vidst kun hvis de tilfældigt kan se det. Bla af den årsag valgte vi en kønsscanning, da jeg også har hørt om flere som fik køn at vide til md, og det modsatte køn kom ved fødslen

Ufh, så må jeg hellere se mig om efter en kønsscanning efter MD hvis de ikke vil tjekke det, eller virker det mindste usikre...

Anmeld

20. februar 2014

emschen09

Jeg var til NF-scanning i Sønderborg i december sidste år, og i brevet står en voksen og ingen børn.

Ved min 1. graviditet blev jeg scannet på OUH, og der måtte man gerne have børn/voksne med.

Så da jeg fik indkaldelsen til NF-scanning i Sønderborg sidste år, og så at min datter ikke måtte komme med, ringede jeg og spurgte dem. Og så sagde de at selvfølgelig måtte jeg både have mand + barn med.

Så jeg tror ikke at de er så strikse igen

Men hvis du vil være 100% sikker, så ville jeg da lige give dem et kald.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.