Hvor mange må tage med ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.604 visninger
26 svar
7 synes godt om
19. februar 2014

saandraa

Hej
Håber der er nogen der kan hjælpe..
Skal til MD scanning og have kønnet at vide her D. 4/3
Glæder mig helt vildt ????
Og er blevet i tvivl om hvor mange man må have med ind til scanningen, mener det er 2, men er ikke sikker. Svigermor vil nemlig også gerne med
Jeg skal scannes på Sønderborg sygehus...

Mvh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

Sujan

I region Sjælland står der i deres folder at man må tage 1 voksen med... Men er vel forskelligt fra hospital til hospital.. Står der evt ikke Info på deres hjemmeside?

Anmeld

19. februar 2014

liten-mamma

Hej
Og er blevet i tvivl om hvor mange man må have med ind til scanningen, mener det er 2, men er ikke sikker. Svigermor vil nemlig også gerne med

Mvh

Jeg har altid haft 2 med til mine skanninger, både nf, md og diverse skanninger.

Jeg fødte dog på Hvidovre.

Anmeld

19. februar 2014

AnonymMor

saandraa skriver:

Hej

Mvh

I Horsens må man også kun have en person med ind 

Anmeld

19. februar 2014

Kløver

Her må man kun have 1 voksende og tror det er generelt. Ved ikke hvor strikse de er i Sønderborg, men man skal ikke forvente køn i Kolding ihvertfald

Anmeld

19. februar 2014

TNBC

saandraa skriver:

Hej

Mvh

Tror det er forskelligt fra sted til sted. Jeg læste lige nogen at de havde fået en folder hvor der står at man kun må have en med, mens andre siger at de har haft to med.

men jeg ville ringe og lige spørge.. Det kommer jo an på pladsen, vil jeg tro..

Anmeld

19. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis det var en kønsscanning tror jeg du må hive hele nabolaget med men ved md er der en jordemoder der skal have ro til at lave en grundig gennemscanning, så der tror jeg de har en begrænsning da det ellers er forstyrrende. det er jo ikke kønnet det handler om til md

Anmeld

19. februar 2014

VIPpigen

Vi var til NF på Sønderborg i januar, skal til MD dernede her til marts. Men i papirerne fra NF står der kun en voksen udover den gravide.

Jeg ved ikke om der er andre regler til MD, men tvivler jeg da på. Vi fik tiden til MD da vi var til NF dernede, så vi får ikke flere af de indkaldelses papir. 

Anmeld

19. februar 2014

lineog4

saandraa skriver:

Hej

Mvh

Kommer an på om du skal til misdannelsesscanning eller kønsscanning?

Til kønsscanning må du sikkert have lige så mange med som du ønsker, mens til misdannelses som jo egentlig ikke er en hyggescanning kan der være regler så den der skal scanne kan få ro og tid til det som scanningen handler om nemlig det første sundhedstjek af den lille 

Anmeld

19. februar 2014

AnthonsMor

saandraa skriver:

Hej

Mvh

I Viborg måtte der komme 1 voksen med udover mig selv selvfølgelig Men ingen børn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.