Hvor mange må tage med ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2014

twinny

Nu ved jeg ikke med nf og md. Der var det kun mig og drengenes far. 

Men mange af de andre scanning havde jeg drengenes oldemor.  Og de sagde ingenting. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

Kløver

Mor11 skriver:

Hvis det var en kønsscanning tror jeg du må hive hele nabolaget med men ved md er der en jordemoder der skal have ro til at lave en grundig gennemscanning, så der tror jeg de har en begrænsning da det ellers er forstyrrende. det er jo ikke kønnet det handler om til md

Anmeld

19. februar 2014

lineog4

Mor11 skriver:

Hvis det var en kønsscanning tror jeg du må hive hele nabolaget med men ved md er der en jordemoder der skal have ro til at lave en grundig gennemscanning, så der tror jeg de har en begrænsning da det ellers er forstyrrende. det er jo ikke kønnet det handler om til md

Det handler egentlig slet ikke om køn - og man kan også komme ud hvor de ikke har kunne se kønnet, ikke har haft tid osv.

Er nok lidt farvet af min historie,  men for mig er MD lidt skræmmende og handler slet ikke om køn. Køn er det man køber sig til privat 

Anmeld

19. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
lineog4 skriver:

Det handler egentlig slet ikke om køn - og man kan også komme ud hvor de ikke har kunne se kønnet, ikke har haft tid osv.

Er nok lidt farvet af min historie,  men for mig er MD lidt skræmmende og handler slet ikke om køn. Køn er det man køber sig til privat 

Ja? Det er også det jeg skriver? 

Anmeld

19. februar 2014

lineog4

Mor11 skriver:

Ja? Det er også det jeg skriver? 

Kommenterede bare fordi jeg "turde"  når du havde skrevet det først.  Synes jeg er partykiller når det kommer til scanninger....

Anmeld

19. februar 2014

ano14316

saandraa skriver:

Hej
Håber der er nogen der kan hjælpe..
Skal til MD scanning og have kønnet at vide her D. 4/3
Glæder mig helt vildt ????
Og er blevet i tvivl om hvor mange man må have med ind til scanningen, mener det er 2, men er ikke sikker. Svigermor vil nemlig også gerne med
Jeg skal scannes på Sønderborg sygehus...

Mvh

I Hillerød er det 1 voksen og ingen børn..

Anmeld

20. februar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

I 2012 havde jeg 2 med til NF 

Anmeld

20. februar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg har været til nf for ikke så lang tid siden. På Hvidovre må man kun have en voksen med og ingen børn. Men jeg ved ikke om det bliver håndhævet 

Anmeld

20. februar 2014

Lukas&Liam<3

liten-mamma skriver:

Jeg har altid haft 2 med til mine skanninger, både nf, md og diverse skanninger.

Jeg fødte dog på Hvidovre.

Snyd, havde både Danni og mor med. Men måtte kun have 1 med /: så mor måtte vente ude.

Anmeld

20. februar 2014

Mutti2B

Der må kun komme en med. Men da jeg var til md havde min far og papmor kørt mig derud og de fik begge lov til at komme med ind.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.