Nu begynder det at blive sort igen?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
11 svar
13 synes godt om
19. februar 2014

MyLove E

Nu ligger jeg på anden dagen i min seng, og føler at bare det at trække vejret er svært...

Jeg synes mit nye hår er grimt, jeg ser stadig tyk og fed ud. Jeg bliver aldrig færdig med kagerne til på lørdag.

Min søn går mig på nerverne, og min mand går og ser træt og deprimeret ud.

Jeg skal stoppe på mit praktik sted lige om snart, da mine sygedagpenge stopper. Det ser bestemt ikke ud til de bliver forlænget.

Min kur er ved at gå lidt i stå. Der er bare ikke noget som fungerer.

Jeg ved godt jeg er hård ved mig selv. Men prøver virkelig at lade vær. Men hele tiden siger min hjerne, " det kan du ikke finde ud af"
Prøver ikke at lytte til den. Men når det hele bliver sort kan jeg kun lytte efter den

Øv øv der er så meget jeg burde i dag :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

Babydrøm

MyLove E skriver:

Nu ligger jeg på anden dagen i min seng, og føler at bare det at trække vejret er svært...

Jeg synes mit nye hår er grimt, jeg ser stadig tyk og fed ud. Jeg bliver aldrig færdig med kagerne til på lørdag.

Jeg skal stoppe på mit praktik sted lige om snart, da mine sygedagpenge stopper. Det ser bestemt ikke ud til de bliver forlænget.

Jeg ved godt jeg er hård ved mig selv. Men prøver virkelig at lade vær. Men hele tiden siger min hjerne, " det kan du ikke finde ud af"
Prøver ikke at lytte til den. Men når det hele bliver sort kan jeg kun lytte efter den

Håber du får det bedre og kan se alle de positive ting ved dit liv 

Anmeld

19. februar 2014

Masig

MyLove E skriver:

Gør noget godt for dig selv, tag ud og gør det du bedst kan lide, om det er shopping, noget wellness, massage, en tur ud og spise eller noget helt andet.... Noget du ved, altid gør dig i godt humør, giver dig en form for tilfredsstillelse.... Det kan være det kan løfte humøret lidt og få lidt positivitet ind....Kender alt til de sorte huller der kommer frem ind imellem, selvom man prøver at undgå dem... Der skal være plads til dem, men når man så også godt ved hvad de er og at man er nødt til at komme ud af dem igen, så må man gøre noget for det, og her hjælper det ikke bare at sige til sig selv at man skal tage sig sammen (det ved vi jo godt man ikke bare kan), så gør noget du holder af, giv dig selv den forkælelse, du fortjener det, du har kæmpet hårdt for vægttabet og det gode humør, og har altså gjort det godt.. Så må du også godt få lidt belønning 

Anmeld

19. februar 2014

MyLove E

Masig skriver:

Gør noget godt for dig selv, tag ud og gør det du bedst kan lide, om det er shopping, noget wellness, massage, en tur ud og spise eller noget helt andet.... Noget du ved, altid gør dig i godt humør, giver dig en form for tilfredsstillelse.... Det kan være det kan løfte humøret lidt og få lidt positivitet ind....Kender alt til de sorte huller der kommer frem ind imellem, selvom man prøver at undgå dem... Der skal være plads til dem, men når man så også godt ved hvad de er og at man er nødt til at komme ud af dem igen, så må man gøre noget for det, og her hjælper det ikke bare at sige til sig selv at man skal tage sig sammen (det ved vi jo godt man ikke bare kan), så gør noget du holder af, giv dig selv den forkælelse, du fortjener det, du har kæmpet hårdt for vægttabet og det gode humør, og har altså gjort det godt.. Så må du også godt få lidt belønning 

Mange tak for din støtte :-D :-D?

Desværre har vi ikke råd til noget af det du forslår. Men kunnd være rigtig lækkert :-D

Anmeld

19. februar 2014

Carina:-)

Kæmpe knus til dig.

Husk hvor langt du er kommet.

Det er ikke så forfærdeligt lang tid siden at du skrev et indlæg der skræmte os alle halvt ihjel.

Et indlæg hvor jeg tænkte at du havde det så skidt at jeg var bange for om du kunne kæmpe dig tilbage.

Men det gjorde du!

Du er sgu en sej kvinde. Du formår at rejse dig igen og igen.

Og det her det er "bare" et lille bump på vejen. 

Du har tabt dig ganske meget på trods af at alle godt ved hvor svært det er med psykiske udfordringer.

Du har alt mulig grund til at være stolt af dig selv 

Og så vil jeg lige sige at sådan nogle dage har de fleste af os.

Dage hvor man ikke orker livet,hvor alt er gråt og hvor man bare ikke orker mand ,børn ,arbejde osv -

Og det er altså ok!

Put dig under dynen ,få sovet og slappet af. 

Er barnet ikke hjemme ,kunne dig og manden måske tage lidt terapi sammen ? 

Men prøv at trække vejret helt ned i maven og giv dig selv kredit for alt det du har opnået .Og giv dig selv lov til at have dage hvor det hele er lidt træls -det skal der også være plads til

Og så tænkte jeg på om der ikke er lavet en plan med din sagsbehandler? Måske du kunne være berettiget til flex eller løntilskud så du kan blive i din praktik?

Anmeld

19. februar 2014

MyLove E

Carina:-) skriver:

Kæmpe knus til dig.

Husk hvor langt du er kommet.

Det er ikke så forfærdeligt lang tid siden at du skrev et indlæg der skræmte os alle halvt ihjel.

Et indlæg hvor jeg tænkte at du havde det så skidt at jeg var bange for om du kunne kæmpe dig tilbage.

Men det gjorde du!

Du er sgu en sej kvinde. Du formår at rejse dig igen og igen.

Og det her det er "bare" et lille bump på vejen. 

Du har tabt dig ganske meget på trods af at alle godt ved hvor svært det er med psykiske udfordringer.

Du har alt mulig grund til at være stolt af dig selv 

Og så vil jeg lige sige at sådan nogle dage har de fleste af os.

Dage hvor man ikke orker livet,hvor alt er gråt og hvor man bare ikke orker mand ,børn ,arbejde osv -

Og det er altså ok!

Put dig under dynen ,få sovet og slappet af. 

Er barnet ikke hjemme ,kunne dig og manden måske tage lidt terapi sammen ? 

Men prøv at trække vejret helt ned i maven og giv dig selv kredit for alt det du har opnået .Og giv dig selv lov til at have dage hvor det hele er lidt træls -det skal der også være plads til

Og så tænkte jeg på om der ikke er lavet en plan med din sagsbehandler? Måske du kunne være berettiget til flex eller løntilskud så du kan blive i din praktik?

Ej hvor er du sød. :-D

Jeg synes jo også jeg kæmper og kæmper. Men der sker jo selvfølgelig også noget :-D Men lige nu er det bare HELT kaos..

Men vil helt sikkert bruge dit svar til at se hvor sej jeg faktisk er. :-D

Faktisk ville manden ha holdt fridag i dag. Men blev nød til at tage på arbejde :-(

Anmeld

19. februar 2014

B&J

MyLove E skriver:

det kan også være det er svært det hele når alt er svært...

1. dit praktik sted og det holder dig i gang

2. slankekur er svær og ca hver 3 måned kan man ryge ned i et hul...

og ved du hvad DU AR JO TABT DIG!!!! og det er jo kanont flot og du er sku da for sej og ved du hvad ja der er noget på sidderene men der skal jo også være noget at holde af ikke

og jeg syntes du skal tag et bad smil lidt til verden evt. bed kæresten om at gå en tur med sønnen eller ud og lege også op og lav kage eller nyd lidt dig selv

Anmeld

19. februar 2014

MyLove E

B&J skriver:

det kan også være det er svært det hele når alt er svært...

1. dit praktik sted og det holder dig i gang

2. slankekur er svær og ca hver 3 måned kan man ryge ned i et hul...

og ved du hvad DU AR JO TABT DIG!!!! og det er jo kanont flot og du er sku da for sej og ved du hvad ja der er noget på sidderene men der skal jo også være noget at holde af ikke

og jeg syntes du skal tag et bad smil lidt til verden evt. bed kæresten om at gå en tur med sønnen eller ud og lege også op og lav kage eller nyd lidt dig selv

I er bare så søde ?

Anmeld

19. februar 2014

tarkoflen

MyLove E skriver:

Øv hvor træls for dig og du er meget hård ved dig selv!

Kunne det hjælpe at gå en tur og se at vintergækkerne er på vej op af jorden? Høre fuglene kvidre og måske på den måde få lidt ro i hovedet og lidt positivt ind?

Anmeld

19. februar 2014

MorDk

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.