Jeg vil gerne føde nu (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2014

1234rj

Frk. Petersen skriver:

Sådan havde jeg det slet ikke så tidligt, heldigvis ! for så bliver det da godt nok en lang måned for dig..

Skal til jordmoder idag, håber hun kan forudsige en lille smule to dage over, er ikke så slemt.. har efterhånden sat næsen op efter at blive sat igang, som jeg senest bliver d. 7/3 - så bliver jeg da idet mindste ikke skuffet.. Det er godt nok en stor baby jeg bærer på, så håber ikke jeg får lov at gå så længe..

Det bliver nemlig nogle lange dage.. Og har kun 7 arbejdsdage tilbage så ophøre min kontrakt det gør det kun værre..

ja det er nok meget smart. Ej er det ikke helt fanstastik at du har dit barn lige om lidt?! Sender en masse vestøv :-*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

Frk. Petersen

1234rj skriver:

Det bliver nemlig nogle lange dage.. Og har kun 7 arbejdsdage tilbage så ophøre min kontrakt det gør det kun værre..

ja det er nok meget smart. Ej er det ikke helt fanstastik at du har dit barn lige om lidt?! Sender en masse vestøv :-*

puha er det ikke hårdt at arbejde da? (self afhængig af hvad du arbejder med) Jeg har gået på hjemmeskole inden jeg gik på barsel.. Havde ikke kunne holde til andet

Det er så vildt! Har stadig lidt svært ved at fatte mig om det.. Selvom det sidste halve år ikke har gået med at andet end at gøre klar og snakke om det, så er det stadig svært for mig at forstå det.. Tror først at jeg forstår det når hun ligger hos mig

Takker for ve'støv! Kan bruge det

Anmeld

20. februar 2014

E.J.mor.

Frk. Petersen skriver:

Sådan havde jeg det slet ikke så tidligt, heldigvis ! for så bliver det da godt nok en lang måned for dig..

Skal til jordmoder idag, håber hun kan forudsige en lille smule to dage over, er ikke så slemt.. har efterhånden sat næsen op efter at blive sat igang, som jeg senest bliver d. 7/3 - så bliver jeg da idet mindste ikke skuffet.. Det er godt nok en stor baby jeg bærer på, så håber ikke jeg får lov at gå så længe..

hvor stor skønner de den til at være? 

Anmeld

20. februar 2014

Frk. Petersen

E.J.mor. skriver:

hvor stor skønner de den til at være? 

Er lige kommet fra jordmoder nu her.. og min prinsesse bliver skønt til at være 3700g Det er meget normalt.. men hvis jeg så går til igangsættelse kan jeg godt blive bekymret for hvor stor hun ender med at blive..

Anmeld

20. februar 2014

1234rj

Frk. Petersen skriver:

puha er det ikke hårdt at arbejde da? (self afhængig af hvad du arbejder med) Jeg har gået på hjemmeskole inden jeg gik på barsel.. Havde ikke kunne holde til andet

Det er så vildt! Har stadig lidt svært ved at fatte mig om det.. Selvom det sidste halve år ikke har gået med at andet end at gøre klar og snakke om det, så er det stadig svært for mig at forstå det.. Tror først at jeg forstår det når hun ligger hos mig

Takker for ve'støv! Kan bruge det

Jeg arbejder som pædagog, så jov det er da lidt hårdt for kroppen, min ryg er træt

Hihi, al held og lykke

Anmeld

20. februar 2014

M (:

Frk. Petersen skriver:

7/3 er ellers en dejlig dag at føde på! 

Anmeld

20. februar 2014

Frk. Petersen

M (: skriver:

7/3 er ellers en dejlig dag at føde på! 

Det er det da Jeg syntes bare 15 dage og gå over tid med en i forvejen for stor baby er ret frustrerende for mig, da jeg utrolig gerne vil have chancen for at føde mit barn selv

Anmeld

20. februar 2014

M (:

Frk. Petersen skriver:

Det er det da Jeg syntes bare 15 dage og gå over tid med en i forvejen for stor baby er ret frustrerende for mig, da jeg utrolig gerne vil have chancen for at føde mit barn selv

Alt over termin er ulidelig ventetid.. Håber den lille kommer før, og ellers kan h*n dele fødselsdag med min søn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.