Jeg vil gerne føde nu (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2014

E.J.mor.

Frk. Petersen skriver:

Fuldstændig!! Er så mættet af at være gravid!! Havde godt nok ikke troet det ville blive sådan, da jeg ellers har haft en total problemfri graviditet og tiden bare er fløjet afsted.. Tror det indhenter mig nu

Desværre ingen baby til mig/os endnu.. Har haft en nat fyldt med smerter/småveer og min slimprop den gik igen igår.. Så der er altså ved at ske noget.. Det er jeg sikker på..

kan slimproppen gå flere gange...? 

i min sidste graviditet gik slimproppen og der var tegnblødning os,og 20 min efter gik vandet. spændt hvordan det sker denne gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

Frk. Petersen

E.J.mor. skriver:

kan slimproppen gå flere gange...? 

i min sidste graviditet gik slimproppen og der var tegnblødning os,og 20 min efter gik vandet. spændt hvordan det sker denne gang.

Ja det kan den godt..
Er godt nok ikke sikker på den første gang den gik hos mig.. Der ringede jeg til fødemodtagelsen, fordi jeg var i tvivl om det var vandet, men hun sagde at det højest sandsynligt var slimproppen.. Det er noget tid siden nu.. Men igår er jeg helt sikker på den gik, der var helt hvidt i toilettet efter jeg havde tisset, og efterfølgende når jeg gik ud og tissede kom der lidt mere ..

Kan jeg godt forstå, det er jo sjælendt det samme

Anmeld

19. februar 2014

asff

Frk. Petersen skriver:

Fuldstændig!! Er så mættet af at være gravid!! Havde godt nok ikke troet det ville blive sådan, da jeg ellers har haft en total problemfri graviditet og tiden bare er fløjet afsted.. Tror det indhenter mig nu

Desværre ingen baby til mig/os endnu.. Har haft en nat fyldt med smerter/småveer og min slimprop den gik igen igår.. Så der er altså ved at ske noget.. Det er jeg sikker på..

Uh ja så er der gang i noget!!

Gå en laaaaaang tur og nulr brystvorter!! mit vand gik nemlig kort efter jeg gjorde det

Anmeld

19. februar 2014

Frk. Petersen

asff skriver:

Uh ja så er der gang i noget!!

Gå en laaaaaang tur og nulr brystvorter!! mit vand gik nemlig kort efter jeg gjorde det

vi håber.. hehe..

Tro mig der bliver nulret og nulret og gået og gået Det hjælper ingenting, andet end at jeg får mega ondt i ryggen

Anmeld

19. februar 2014

asff

Frk. Petersen skriver:

vi håber.. hehe..

Tro mig der bliver nulret og nulret og gået og gået Det hjælper ingenting, andet end at jeg får mega ondt i ryggen

jeg 'er

Anmeld

19. februar 2014

Milas14

Jeg stod op i morges og skulle på toilettet, og sørme om ik der var en lille blødning.. Har haft mudren og småveer hele dagen ) tror ikke det vare længe nu ..

Anmeld

19. februar 2014

Frk. Petersen

Milas14 skriver:

Jeg stod op i morges og skulle på toilettet, og sørme om ik der var en lille blødning.. Har haft mudren og småveer hele dagen ) tror ikke det vare længe nu ..

Anmeld

20. februar 2014

Frk. Petersen

Rockertand skriver:

Du føder torsdag.
En ordentlig røvfuld vestøv til dig.

nu må vi se om du får ret, der skal da snart komme gang i noget hvis det skal kunne lade sig gøre

Anmeld

20. februar 2014

1234rj

Frk. Petersen skriver:

Hvornår mon det bliver? Har termin på søndag.. veer'ne er begyndt at komme, men går i sig selv igen.. Bare det dog snart sker!

Hvornår tror du det bliver min tur?

Håber det snart er jeres tur :-) ja jeg er kun i 30'uge og er utålmodig. Hihi, jeg tror at du går to dage over tid ;-)

Anmeld

20. februar 2014

Frk. Petersen

1234rj skriver:

Håber det snart er jeres tur :-) ja jeg er kun i 30'uge og er utålmodig. Hihi, jeg tror at du går to dage over tid ;-)

Sådan havde jeg det slet ikke så tidligt, heldigvis ! for så bliver det da godt nok en lang måned for dig..

Skal til jordmoder idag, håber hun kan forudsige en lille smule to dage over, er ikke så slemt.. har efterhånden sat næsen op efter at blive sat igang, som jeg senest bliver d. 7/3 - så bliver jeg da idet mindste ikke skuffet.. Det er godt nok en stor baby jeg bærer på, så håber ikke jeg får lov at gå så længe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.