Jeg vil gerne føde nu (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2014

Leob

Frk. Petersen skriver:

Hvornår mon det bliver? Har termin på søndag.. veer'ne er begyndt at komme, men går i sig selv igen.. Bare det dog snart sker!

Hvornår tror du det bliver min tur?

Du føder denne fredag  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2014

Frk. Petersen

Kay skriver:

Håber jeg heller ikke... Men det var den følelse jeg fik da jeg læste dit indlæg 

Det kender jeg godt Men håber ikke jeg kommer til at gå i så lang tid med veer der kommer og går

Anmeld

18. februar 2014

Kay

Frk. Petersen skriver:

Det kender jeg godt Men håber ikke jeg kommer til at gå i så lang tid med veer der kommer og går

Jeg havde veer i 8 dage der kom med mellem 3 og 20 min imellem hele døgnet... Før jeg endelig fødte... Så kan godt huske trangen til bare at få det overstået...

Anmeld

18. februar 2014

Frk. Petersen

Kay skriver:

Jeg havde veer i 8 dage der kom med mellem 3 og 20 min imellem hele døgnet... Før jeg endelig fødte... Så kan godt huske trangen til bare at få det overstået...

Det lyder hårdt! Hos mig har det stået på i 3 dage nu.. Det kommer mest om aftenen (og så kraftige plukveer resten af dagen)
Men manden han er begyndt at tælle, og har her den sidste time haft to ordentlige veer - man kan jo slet ikke røre sig når det står på! Så der er da helt sikkert ved at ske noget! Håber bare de tager til i styrke snart - og gerne i nat

Anmeld

18. februar 2014

Kay

Frk. Petersen skriver:

Det lyder hårdt! Hos mig har det stået på i 3 dage nu.. Det kommer mest om aftenen (og så kraftige plukveer resten af dagen)
Men manden han er begyndt at tælle, og har her den sidste time haft to ordentlige veer - man kan jo slet ikke røre sig når det står på! Så der er da helt sikkert ved at ske noget! Håber bare de tager til i styrke snart - og gerne i nat

Anmeld

18. februar 2014

Milas14

Jeg har termin på tirsdag i næste uge og har osse småveer der kommer og går.. Jeg tror ikke det vare mange dage når man/vi har det sådan!! Jeg krydser for vi begge føder MEGET snart, for det er ikke sjovt mere :-))

Anmeld

19. februar 2014

san

Held og lykke og kom så ud baby... 

Anmeld

19. februar 2014

asff

Frk. Petersen skriver:

Hvornår mon det bliver? Har termin på søndag.. veer'ne er begyndt at komme, men går i sig selv igen.. Bare det dog snart sker!

Hvornår tror du det bliver min tur?

Nåh søde  Kan godt forstå du gerne vil have prinsessen ud Dagene føles bare som år!!! Jeg håber du har født nu 

Anmeld

19. februar 2014

Frk. Petersen

Milas14 skriver:

Jeg har termin på tirsdag i næste uge og har osse småveer der kommer og går.. Jeg tror ikke det vare mange dage når man/vi har det sådan!! Jeg krydser for vi begge føder MEGET snart, for det er ikke sjovt mere :-))

det var da os ret tæt på min terminsdato
Nej jeg syntes absolut heller ikke det er sjovt mere, føler mig så handicappet!!

Men nej kan heller ikke tænke andet end at det er lige rundt om hjørnet, Jeg bliver senest sat igang d. 7. marts, men kan altså ikke forstille mig at jeg kommer til at gå så længe ?

Anmeld

19. februar 2014

Frk. Petersen

asff skriver:

Nåh søde  Kan godt forstå du gerne vil have prinsessen ud Dagene føles bare som år!!! Jeg håber du har født nu 

Fuldstændig!! Er så mættet af at være gravid!! Havde godt nok ikke troet det ville blive sådan, da jeg ellers har haft en total problemfri graviditet og tiden bare er fløjet afsted.. Tror det indhenter mig nu

Desværre ingen baby til mig/os endnu.. Har haft en nat fyldt med smerter/småveer og min slimprop den gik igen igår.. Så der er altså ved at ske noget.. Det er jeg sikker på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.