Veer uden effekt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2014

BabyDrømme23

Norit skriver:

Hej med jer Har lige et lidt forvirrende indlæg til jer

For lidt over en uge siden begyndte jeg, at få de første veer (yes!) nogle gange om dagen, dog kun men alligevel en start tænkte jeg 

I fredags ved elve tiden om aftenen tog de meget hurtigt til og der var pludselig 3 minutter imellem og de varede ca. 1 minut, da vi så havde ligget på fødegangen til halv fire om natten kommer jordemoderen ind og siger at rigtigt nok, jeg havde gode og regelmæssige veer, de gør bare ikke noget godt de veer der, for jeg bliver ved at at have 1,5 cm. livmoderhals tilbage så vi måtte tage hjem igen og vente på de tog yderligere til.

De tager så til i løbet af nogle timer hjemme i sengen og ringer da jeg ikke længere kan holde det ud omkring ved 10 tiden om formiddagen, de siger at de ikke ville love jeg var i aktiv fødsel men de ville gerne kigge på mig alligevel. Da vi så kom derop igen for jeg denne gang af vide af det måske skyldes voldsom blærebetændelse. Jeg blev derfor sendt hjem igen, igen og går stadig rundt med dumme veer der vare 1 minut og har 3 minutter i mellem sig, er helt afkræftet i maven og sover meget, meget få minutter ad gangen om natten.

Det jeg egentligt ville med indlægget var om nogen har prøvet noget lignede?
Kan det være rigtigt at jeg skal gå i en uge til med regelmæssige og hyppige veer før jeg får svar på om jeg overhovedet har blærebetændelse og i så fald, hvad sker der så hvis jeg ikke har blærebetændelse? Jeg får intet svar på mine spørgsmål hos min jordemoder eller hos min læge

Hej 

har ikke prøvet det samme, men det der med om du har blærebetendelse, den lange ventetid er nok fordi urinen skal dyrkes træls at skulle vente, men sådan er det. Men hvis det er en tydelig blærebetendelse så skulle de kunne se det med det samme. 

Håber du føder snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

Kay

Norit skriver:

Jeg har også været gået all-in på misson "barn-ud-af-krop", syntes sgu heller ikke de ting der var til megen hjælp

Ja, det er jo rigtig nok. Det dutter nok ikke at føde en fuldvoksen person hehe

Nej det ville være noget rod ;-)

Håber det snart går rigtig i gang

Anmeld

17. februar 2014

Kløver

Norit skriver:

Puha, håber jeg kan slippe relativt nemt

Krydser
Her var en faktor også at jeg blev sat igang 5 uger før termin pga ssf

Anmeld

17. februar 2014

Anonymo

BabyDrømme23 skriver:

Hej 

har ikke prøvet det samme, men det der med om du har blærebetendelse, den lange ventetid er nok fordi urinen skal dyrkes træls at skulle vente, men sådan er det. Men hvis det er en tydelig blærebetendelse så skulle de kunne se det med det samme. 

Håber du føder snart

Ja den skulle også dyrkes, men når den blev sendt til samme sygehus bare gennem min læge går der kun 2 hverdage derfor syntes jeg også det er lidt underligt - men ved selvfølgelig ikke om de bare har travlt

Jo tak

Anmeld

17. februar 2014

Anonymo

Maja84 skriver:

Krydser
Her var en faktor også at jeg blev sat igang 5 uger før termin pga ssf

Nå okay. Det kan de vel se på blodtrykket, feber osv. ikke?

Anmeld

17. februar 2014

Kløver

Norit skriver:

Nå okay. Det kan de vel se på blodtrykket, feber osv. ikke?

De kan se ssf pga ja blodtryk, ødemer, protein i urinen pg bla tal i blodprøver. Har ikke hørt at man får feber

Anmeld

17. februar 2014

Anonymo

Maja84 skriver:

De kan se ssf pga ja blodtryk, ødemer, protein i urinen pg bla tal i blodprøver. Har ikke hørt at man får feber

Okay Syntes bare en jordemoder nævnte noget om de ville tjekke blodtryk, urin og temperatur for svangerskabsforgiftning.

Anmeld

17. februar 2014

Kløver

Norit skriver:

Okay Syntes bare en jordemoder nævnte noget om de ville tjekke blodtryk, urin og temperatur for svangerskabsforgiftning.

Har aldrig hørt om feber og står heller ikke hverken i bøgerne eller på nettet hvor jeg har læst, og har ikke selv haft feber i forbindelse med ssf
De 3 hovedsymptomer er
Forhøjet blodtryk (skal være tilstede) og protein i urinen og/eller væske i kroppen(ødemer) har selv haft alle 3 dele

Anmeld

17. februar 2014

Anonymo

Maja84 skriver:

Har aldrig hørt om feber og står heller ikke hverken i bøgerne eller på nettet hvor jeg har læst, og har ikke selv haft feber i forbindelse med ssf
De 3 hovedsymptomer er
Forhøjet blodtryk (skal være tilstede) og protein i urinen og/eller væske i kroppen(ødemer) har selv haft alle 3 dele

Det var da underligt.  Hun nævnte det at man kunne få feber pga. det høje blodtryk som man typisk får

Anmeld

17. februar 2014

Kløver

Det var da underligt.  Hun nævnte det at man kunne få feber pga. det høje blodtryk som man typisk får

Mystisk

Ved kun at de som standart har tjekket temperatur, men ikke specielt i forbindelse med ssf, og var kun i 2 graviditet under noget af indlæggelserne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.