Norit skriver:
Hej med jer
Har lige et lidt forvirrende indlæg til jer 
For lidt over en uge siden begyndte jeg, at få de første veer (yes!) nogle gange om dagen, dog kun men alligevel en start tænkte jeg 
I fredags ved elve tiden om aftenen tog de meget hurtigt til og der var pludselig 3 minutter imellem og de varede ca. 1 minut, da vi så havde ligget på fødegangen til halv fire om natten kommer jordemoderen ind og siger at rigtigt nok, jeg havde gode og regelmæssige veer, de gør bare ikke noget godt de veer der, for jeg bliver ved at at have 1,5 cm. livmoderhals tilbage så vi måtte tage hjem igen og vente på de tog yderligere til.
De tager så til i løbet af nogle timer hjemme i sengen og ringer da jeg ikke længere kan holde det ud omkring ved 10 tiden om formiddagen, de siger at de ikke ville love jeg var i aktiv fødsel men de ville gerne kigge på mig alligevel. Da vi så kom derop igen for jeg denne gang af vide af det måske skyldes voldsom blærebetændelse. Jeg blev derfor sendt hjem igen, igen og går stadig rundt med dumme veer der vare 1 minut og har 3 minutter i mellem sig, er helt afkræftet i maven og sover meget, meget få minutter ad gangen om natten. 
Det jeg egentligt ville med indlægget var om nogen har prøvet noget lignede?
Kan det være rigtigt at jeg skal gå i en uge til med regelmæssige og hyppige veer før jeg får svar på om jeg overhovedet har blærebetændelse og i så fald, hvad sker der så hvis jeg ikke har blærebetændelse? Jeg får intet svar på mine spørgsmål hos min jordemoder eller hos min læge 
har ikke prøvet det samme, men det der med om du har blærebetendelse, den lange ventetid er nok fordi urinen skal dyrkes
træls at skulle vente, men sådan er det. Men hvis det er en tydelig blærebetendelse så skulle de kunne se det med det samme.