Veer uden effekt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2014

Anonymo

lineog4 skriver:

Fik at vide efterfølgende det formodentlig var fordi min datter stod skævt i bækkenet og derfor ikke kunne trykke ned af så livmoderen gav sig - ved ikke om de kan tjekke for det, men det er da værd at spørge.

Havde en god fødsel da den gik i gang (men var træt), og glemte egentlig forløbet indtil jeg blev gravid igen og blev lovet det ikke skete igen for så ville de gå ind og hjælpe. Og huskede det virkeligt da veerne gik i gang 2. Gang, for igen var de ikke regelmæssige og jeg nægtede at tage på fødegangen, grædende fordi de jo alligevel ville sende mig hjem. Min mand måtte true med ambulance for at få mig afsted og fødte så 45 minutter efter vi kom til hospitalet. Så jo det var en hård omgang, selvom jeg glemte det....

Nå okay, sikke noget bøvl. Ja det ville da være værd at spørge

Men det var da godt du havde en god fødsel og de var obs på det til næste graviditet, håber også selv på en god fødsel trods jeg syntes det er lidt trættende alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2014

Anonymo

Kay skriver:

Jeg gik i 8 dage med veer der varede alt fra 3 min mellem og 20 min i mellem...

Det var rigtig hårdt... Og jeg gik bare og ventede på 7 dagen om aftenen troede vi mit vand gik... Men det var bare for hinden der gik, ja sådan en har mad åbenbart også... Vi tog på fg og blev undersøgt og fik af vide at ja jeg havde veer og der kunne gå længe endnu... Ja efter 7 dage! 

Nå den nat vågnede jeg med en vee der gjorde meget mere ondt... Faldt næsten i søvn igen men så kom der de til... Gik op og tissede og havde blødt... 

Tog tid på dem og der var 3 min imellem... 4 timer efter var Elna født... så en meget lang men hurtigt fødsel fordi alt forarbejdet var gjort ugen op til 

Dejligt med lidt erfaring, det er ikke nemt at gætte sig til når man ikke har prøvet det før hehe

Puha det er lang tid. Nå, ja tænkte ikke på det på den måde, håber lidt på nu at livmoderen er fit for fight når det sker.

Glæder mig rigtig meget til en ende på det snart.

Anmeld

16. februar 2014

Milas14

Jeg har aldrig prøvet at ha veer der gjorde meget ondt før 2-4 timer før jeg fødte! Jeg er nu gravid 3 gang og har de sidste 4 dage følt en optakt til småveer, men ikke noget af betydning. Har lidt menses smerter og meget luft i maven, og skal tisse hele tiden:/.. Har det værst om natten! 93+1

Anmeld

16. februar 2014

Anonymo

Milas14 skriver:

Jeg har aldrig prøvet at ha veer der gjorde meget ondt før 2-4 timer før jeg fødte! Jeg er nu gravid 3 gang og har de sidste 4 dage følt en optakt til småveer, men ikke noget af betydning. Har lidt menses smerter og meget luft i maven, og skal tisse hele tiden:/.. Har det værst om natten! 93+1

Altså jeg havde det ligesom man skulle til at have mens. eftermiddagen før veerne tog til sådan lidt murren agtig

Ej, hvor spændene. Vi må da håbe der sker noget snart

Anmeld

16. februar 2014

Milas14

Ja jeg ville gerne det blev nu!)

Anmeld

16. februar 2014

Kay

Norit skriver:

Dejligt med lidt erfaring, det er ikke nemt at gætte sig til når man ikke har prøvet det før hehe

Puha det er lang tid. Nå, ja tænkte ikke på det på den måde, håber lidt på nu at livmoderen er fit for fight når det sker.

Glæder mig rigtig meget til en ende på det snart.

jeg var så træt af det hele til sidst... prøvede alle trixene i bogen... fed mad, en hel ananas, enda sex  intet hjalp 

prøv at få så meget hvile du kan... selvom det ik er nemt... han/hun skal nok komme ud... før eller siden 

Anmeld

16. februar 2014

Anonymo

Kay skriver:

jeg var så træt af det hele til sidst... prøvede alle trixene i bogen... fed mad, en hel ananas, enda sex  intet hjalp 

prøv at få så meget hvile du kan... selvom det ik er nemt... han/hun skal nok komme ud... før eller siden 

Jeg har også været gået all-in på misson "barn-ud-af-krop", syntes sgu heller ikke de ting der var til megen hjælp

Ja, det er jo rigtig nok. Det dutter nok ikke at føde en fuldvoksen person hehe

Anmeld

16. februar 2014

Kløver

Jeg prøvede under min 1 fødsel hvor jeg blev sat igang at der ikke skete nok, veerne ble. Ikke ræfelmæsigge eller kraftige nok til noget der kunne bruges til at få ham ud, efter 2 x stik piller og kraftigt vestpå af 2 eller 3 omgange, var jeg kun udvidet ca 4 cm trods de havde taget vandet over 12 timer før, og endte i aks (havde ssf) så mine veer hjalp ikke og blev aldrig gode nok

Anmeld

17. februar 2014

Anonymo

Maja84 skriver:

Jeg prøvede under min 1 fødsel hvor jeg blev sat igang at der ikke skete nok, veerne ble. Ikke ræfelmæsigge eller kraftige nok til noget der kunne bruges til at få ham ud, efter 2 x stik piller og kraftigt vestpå af 2 eller 3 omgange, var jeg kun udvidet ca 4 cm trods de havde taget vandet over 12 timer før, og endte i aks (havde ssf) så mine veer hjalp ikke og blev aldrig gode nok

Puha, håber jeg kan slippe relativt nemt

Anmeld

17. februar 2014

Anonymo

Mor11 skriver:

Jeg fik veer 40+2 og om natten kunne jeg slet ikke sove for dem, så vi kom en tur på FG og fik morfin at sove på (hjalp dog ikke en fis) fik lov at overnatte derude da jeg ikke havde det godt med at skulle hjem. Var 1-2fingre åben kun. 

Næste morgen havde jeg samme type veer (havde haft dem i 24timer nu) men var ikke mere åben end natten før. De mente IKKE jeg skulle have den slags veer uden virkning, for så ville jeg være for afkræftet når jeg selv skulle til at yde noget. Så de prikker hul på vandet for at sætte skub i tingene! Og efter 30 min fik  jeg endnu værre veer og derefter vestorm i maaaange timer.  Åbnede mig stadig ikke! Først efter jeg fik vedrop. SÅ! Hvis de ikk havde prikket mit vand og observeret at mine veer ikke gjorde en disse effektivt, så havde jeg gået med slemme veer i flere dage sikkert  Og det er altså ikke optimalt når man også skal have kræfter til den aktive del af fødslen. 

Synes du skal ringe og fortælle din bekymring og hvor træt du er! 

Jeg har næsten lige snakket med dem nu og de vil ikke gøre noget, de siger jeg må vente til de tager til, vandet går af sig selv eller jeg begynder at bløde. Håber på at kunne stikke lidt til jordemoderen på tirsdag, for man bliver nemlig rigtig træt af det specielt når man heller ikke får særlig meget søvn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.