virkelig bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2014

Kay

Annette A skriver:

Det er jo helt forståeligt.

Det er sindsygt hårdt. Har selv haft det sådan ved hver eneste graviditet og har været bange fra start til de kom til verden faktisk. Så kender til frygten men har da selv fået tre sunde børn og "kun" mistet en gang.

Det er en lang sej tid hvis man har det sådan men for de fleste lysner det desto længere man kommer i sin graviditet. Så kan man glæde sig over alle de milepæle man kommer forbi og det går jo som oftest som det skal, heldigvis.

Ønsker dig og baby alt det bedste og at du får en dejlig graviditet og kan nyde den så meget som muligt.

Tænker at det bliver bedre når jeg kan mærke den der inde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2014

christina92

Kay skriver:

Det ved jeg ik... Det er en termins scanning da jeg blev gravid lige efter SA...

Var det ikke lige omkring nytår? Altså din SA...

Så er du vel en 4 uger henne..  Bliver spændende at se hvor langt du i virkeligheden helt præcis er henne.

Anmeld

15. februar 2014

san

Kay skriver:

Det er hvad jeg er... Er bange for at bløde igen denne gang... Hver gang jeg tørre mig... Og i aften har jeg ondt i maven

Prøver at lade være... Men jeg er bange

Kan såååå godt forstå dig, havde det på samme måde, det er en hård tid.. Man har ikke lyst til at sætte sine forventninger op efter noget, for tænk nu hvis det skulle ske igen, og samtidig har man lyst til at fortælle og snakke om det til hele verden.. kan godt forstå dig, men mon ikke det nok skal gå denne gang...

Anmeld

15. februar 2014

Kay

christina92 skriver:

Var det ikke lige omkring nytår? Altså din SA...

Så er du vel en 4 uger henne..  Bliver spændende at se hvor langt du i virkeligheden helt præcis er henne.

Hvis man tager starten af SA som første mens dag er jeg 6+5 med en normal cyklus...

Men problemet med en SA er at der er så meget rod i hormonerne så jeg kan havde haft æl allerede den dag blødning er stoppet... Men selvfølgelig også langt senere... Så kan være alt i mellem 7+ og 4+

Anmeld

15. februar 2014

Moma

Puh ha kan godt forstå, du er bange. Jeg mistede også en mellem mine børn. Og puuuh hvor var jeg nervøs, da jeg var gravid med vores søn. Men det gik godt.

Jeg krydser så meget fingre for, at alt går godt denne gang  

Anmeld

15. februar 2014

Annette A

Kay skriver:

Tænker at det bliver bedre når jeg kan mærke den der inde 

Ja det synes jeg selv har hjulpet her, så kan man i det midste mærke den lille er der og det er jo en helt fantastisk følelse.

Anmeld

15. februar 2014

Troldemommi

Håber alt er okay 

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.