virkelig bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2014

Kløver

Håber alt det bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2014

Kay

Maja84 skriver:

Håber alt det bedste

Tak 

Anmeld

14. februar 2014

Annemette07

Kay skriver:

Det er hvad jeg er... Er bange for at bløde igen denne gang... Hver gang jeg tørre mig... Og i aften har jeg ondt i maven

Prøver at lade være... Men jeg er bange

Forstår dig fuldt ud! Jeg var selv bange for et år siden da jeg blev gravid igen efter en sa, men jeg forblev heldigvis gravid og har nu den skønneste dreng på 4 måneder :') min frygt forsvandt først nogenlunde efter md-scanningen, men forblev der til da jeg havde født ham og havde ham i hænderne.

Håber du får dit vidunder :-)

Anmeld

14. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Kan SÅ godt forstå dig! Jeg ved også at jeg med sikkerhed bliver bange næste gang jeg får 2streger  Skal i hvertfald have en ts, uden tvivl. Tror også jeg bliver bange for at arbejde da jeg har mange tunge løft 

Krydser alt hvad jeg har for at det med maven er indbildning og det hele bare er 100% iorden til din scanning efter weekenden 

Åh hvor jeg føler med dig!! 

Anmeld

14. februar 2014

Kay

Annemette07 skriver:

Forstår dig fuldt ud! Jeg var selv bange for et år siden da jeg blev gravid igen efter en sa, men jeg forblev heldigvis gravid og har nu den skønneste dreng på 4 måneder :') min frygt forsvandt først nogenlunde efter md-scanningen, men forblev der til da jeg havde født ham og havde ham i hænderne.

Håber du får dit vidunder :-)

Det er længe at gå og være bange

Anmeld

14. februar 2014

Anonymo

Kay skriver:

Det er hvad jeg er... Er bange for at bløde igen denne gang... Hver gang jeg tørre mig... Og i aften har jeg ondt i maven

Æv, håber på det bedste og massere af tanker og kram til dig

Nu ved jeg ikke hvor langt henne du er eller om det har noget at sige, men jeg havde også mange menstruations smerter, mavekneb og murren i underliv og mave frem til 6+. Håber det bare er kroppen der laver en spøg med dig

Anmeld

14. februar 2014

Kay

Mor11 skriver:

Kan SÅ godt forstå dig! Jeg ved også at jeg med sikkerhed bliver bange næste gang jeg får 2streger  Skal i hvertfald have en ts, uden tvivl. Tror også jeg bliver bange for at arbejde da jeg har mange tunge løft 

Krydser alt hvad jeg har for at det med maven er indbildning og det hele bare er 100% iorden til din scanning efter weekenden 

Åh hvor jeg føler med dig!! 

Det er første gang jeg håber på dårlig mave 

Anmeld

14. februar 2014

Kay

Norit skriver:

Æv, håber på det bedste og massere af tanker og kram til dig

Nu ved jeg ikke hvor langt henne du er eller om det har noget at sige, men jeg havde også mange menstruations smerter, mavekneb og murren i underliv og mave frem til 6+. Håber det bare er kroppen der laver en spøg med dig

Jeg ved ikke hvor langt jeg er... Men ik langt... Sidst SA startede 30 december og blev gravid inden mens.

Anmeld

14. februar 2014

AnthonsMor

Kay skriver:

Lige som da det startede sidst... Murren med Jag... 

Hvis det kan berolige dig en smule kan jeg fortælle at det havde jeg indtil vi ramte omkring uge 12 mener jeg.. Sådan mens smerter agtigt men nogle gange kom der lige et "stød".. Stødene kom oftest når jeg lavede noget f.eks. løftede en smule på job.. (under 5 kg)

Anmeld

14. februar 2014

Sisse Vinther

Kay skriver:

Stort knus herfra. Forstår godt din angst!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.