Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja84 skriver: Håber alt det bedste
Håber alt det bedste
Tak
Kay skriver: Det er hvad jeg er... Er bange for at bløde igen denne gang... Hver gang jeg tørre mig... Og i aften har jeg ondt i maven Prøver at lade være... Men jeg er bange
Det er hvad jeg er... Er bange for at bløde igen denne gang... Hver gang jeg tørre mig... Og i aften har jeg ondt i maven
Prøver at lade være... Men jeg er bange
Kan SÅ godt forstå dig! Jeg ved også at jeg med sikkerhed bliver bange næste gang jeg får 2streger Skal i hvertfald have en ts, uden tvivl. Tror også jeg bliver bange for at arbejde da jeg har mange tunge løft
Krydser alt hvad jeg har for at det med maven er indbildning og det hele bare er 100% iorden til din scanning efter weekenden
Åh hvor jeg føler med dig!!
Annemette07 skriver: Forstår dig fuldt ud! Jeg var selv bange for et år siden da jeg blev gravid igen efter en sa, men jeg forblev heldigvis gravid og har nu den skønneste dreng på 4 måneder :') min frygt forsvandt først nogenlunde efter md-scanningen, men forblev der til da jeg havde født ham og havde ham i hænderne.Håber du får dit vidunder :-)
Forstår dig fuldt ud! Jeg var selv bange for et år siden da jeg blev gravid igen efter en sa, men jeg forblev heldigvis gravid og har nu den skønneste dreng på 4 måneder :') min frygt forsvandt først nogenlunde efter md-scanningen, men forblev der til da jeg havde født ham og havde ham i hænderne.Håber du får dit vidunder :-)
Det er længe at gå og være bange
Æv, håber på det bedste og massere af tanker og kram til dig
Nu ved jeg ikke hvor langt henne du er eller om det har noget at sige, men jeg havde også mange menstruations smerter, mavekneb og murren i underliv og mave frem til 6+. Håber det bare er kroppen der laver en spøg med dig
Mor11 skriver: Kan SÅ godt forstå dig! Jeg ved også at jeg med sikkerhed bliver bange næste gang jeg får 2streger Skal i hvertfald have en ts, uden tvivl. Tror også jeg bliver bange for at arbejde da jeg har mange tunge løft Krydser alt hvad jeg har for at det med maven er indbildning og det hele bare er 100% iorden til din scanning efter weekenden Åh hvor jeg føler med dig!!
Det er første gang jeg håber på dårlig mave
Norit skriver: Æv, håber på det bedste og massere af tanker og kram til dig Nu ved jeg ikke hvor langt henne du er eller om det har noget at sige, men jeg havde også mange menstruations smerter, mavekneb og murren i underliv og mave frem til 6+. Håber det bare er kroppen der laver en spøg med dig
Jeg ved ikke hvor langt jeg er... Men ik langt... Sidst SA startede 30 december og blev gravid inden mens.
Kay skriver: Lige som da det startede sidst... Murren med Jag...
Lige som da det startede sidst... Murren med Jag...
Hvis det kan berolige dig en smule kan jeg fortælle at det havde jeg indtil vi ramte omkring uge 12 mener jeg.. Sådan mens smerter agtigt men nogle gange kom der lige et "stød".. Stødene kom oftest når jeg lavede noget f.eks. løftede en smule på job.. (under 5 kg)
Stort knus herfra. Forstår godt din angst!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128