Valentins dag, er der landet en gave til dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2014

Muffin_girl

isabellasmor skriver:

Vi fejre ikke sådanne udenlands traditioner. Men da jeg stod i Lidl og så 2 desserter "Valentins" chokolade mouse halløj, så tænkte jeg hva faan, og købte med hjem.... Meen ved første bid kan vi begge så smage at der bestemt er alkohol i, så manden fik lov at spise begge 2 

Det blev din mand nok glad for  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

Muffin_girl

Lullaby skriver:

Jeg er snotforkølet så da han så at de havde dem i vores lokale fakta, købte han sådan en. Det er meget bedre end blomster, at få en gave som han ved jeg mangler men ikke har bedt om. 

Det er en god tanke

Anmeld

17. februar 2014

Muffin_girl

Papillon skriver:

Ingenting til mig, kunne ellers godt have tænkt mig en lille blomst  Han synes valentinsdag er åndssvagt. Men så skal han altså heller ikke forvente noget den 14/3, hvor det er "bøf og blowjob"-dag

Nej lige præcis Det må gå begge veje ..

Anmeld

17. februar 2014

Muffin_girl

Louisejulia skriver:

Min kæreste kom hjem med denne fine buket blomster igår  

Nej hvor er den flot

Anmeld

17. februar 2014

Muffin_girl

tarkoflen skriver:

De der til fordel for hospitalsklovnene, der er to en mand og en dame. Ved ikke hvad de hedder

Nåeeh Det ved jeg faktisk ikke..

Jeg har nogle andre forskellige.. Som jeg har fået til bestemte lejligheder

Anmeld

17. februar 2014

Muffin_girl

Kay skriver:

har ik fået en gave... men vi hyggede os... elna blev passet, vi hev madrassen ind i stuen og lå og så film, og spiste toblerone og jordbær  

Det er hygge Dejligt.. 

Anmeld

17. februar 2014

Muffin_girl

hekran skriver:

Læser de mange indlæg og tænker, at jeg sagtens kunne skrive, at det er noget pjat og opreklameret fis og at jeg hellere ville forkæles en anden dag, men hånden på hjertet, så VIIIIL jeg forkæles på selve Valentines, når der nu lige er givet en anledning til det.
Ville ærligt blive en lille bitte smule ked af det, hvis jeg gik hele dagen og håbede og ikke fik noget. Men gør så også selv noget ud af det til manden
Lidt platromantisk må man vel have lov til at være

Og ja, der kom en lækker bolero til mig og en parfrokost til manden

Hihi .. Ja jeg har det også sådan at det er noget pjat.. Og overdrevet osv.. Men gave, tanke osv., vil man jo alligevel gerne have  
Så ja romantik kan man da sagtens bruge

Anmeld

17. februar 2014

2721

Jeg fik en rød rose i en potteskjuler med hjerter på, da jeg altid har fortrukket en potteplante frem for afskårende blomster da den jo hvis man passer den ordentligt kan bringe glæde i mange år

Og så fik jeg en blanding af mine ynglings chokolader<3

Om aftenen var vi i biografen som jeg gav og så havde jeg været ude og finde et fint Valentinskort

Anmeld

17. februar 2014

Muffin_girl

2721 skriver:

Jeg fik en rød rose i en potteskjuler med hjerter på, da jeg altid har fortrukket en potteplante frem for afskårende blomster da den jo hvis man passer den ordentligt kan bringe glæde i mange år

Og så fik jeg en blanding af mine ynglings chokolader<3

Om aftenen var vi i biografen som jeg gav og så havde jeg været ude og finde et fint Valentinskort

Dejligt

Anmeld

17. februar 2014

Sisse Vinther

Nej, det gjorde der ikke, og det gør mig egentlig ikke noget.  Min kæreste og jeg hyggede bare med spaghetti og kødsovs og så en god, gammel dansk film.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.