Valentins dag, er der landet en gave til dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.509 visninger
96 svar
69 synes godt om
14. februar 2014

Muffin_girl

Ja jeg havde ikke troet jeg fik nogen gave, da jeg ikke har fået det de andre år, og det ikke er noget vi gør noget ud af  

Men i år landede der en fin gave til mig, overrasket så jeg ud  Og glad 

En fin lille LOVE hoptimist, og en æske MERCI chokolade.. 

Har du fået et eller andet? Eller bare en sød tanke?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, det er der ikke. Det er et amerikansk tradition som vi IKKE har taget til os. Vi holder heller ikke halloween, da vi har fastalavn.

Synes mere om, at man kan overraske hinanden når man mindst forventer det

Anmeld

14. februar 2014

Rødhætte

Aalborg_Pigen skriver:

Ja jeg havde ikke troet jeg fik nogen gave, da jeg ikke har fået det de andre år, og det ikke er noget vi gør noget ud af  

Hvor er den bare sød! Jeg fik en rigtig flot buket blomster

Anmeld

14. februar 2014

Maria-s

Ikke noget vi fejre. Men jeg fik da en dejlig varm og kærlig krammer og et "glædelig Valentins dag" i morges inden han skulle på arbejde  Er mere spændt på om der evt kommer en lille gave på søndag, hvor vi har 1 års bryllupsdag. Men det regner jeg stærkt med der IKKE gør, han er en dør til at få husket/ gjort sådan noget.....  HÅBER på en buket blomster i det mindste 

Anmeld

14. februar 2014

Smil

Profilbillede for Smil
Aalborg_Pigen skriver:

Hvor er den bare sød

Jeg fik en fin buket blomster af min mand Til vores datter havde han købt en stor lyserød ballon formet som et hjerte :-) og så fik vi hver et marcipanhjerte

Anmeld

14. februar 2014

jydeinden

næhh vi går ikke op i den slags og han ved jeg hellere vil have en eller anden ting alle andre dage .. gider ikke forkæles bare fordi det er en bestemt dag men sådan er vi jo alle så forskellige

Anmeld

14. februar 2014

Kløver

MoarHvidovre skriver:

Nej, det er der ikke. Det er et amerikansk tradition som vi IKKE har taget til os. Vi holder heller ikke halloween, da vi har fastalavn.

Synes mere om, at man kan overraske hinanden når man mindst forventer det

Det samme her

Vi har desuden bryllupsdag den 18, så vil hellere overraske min der, og vi har aldrig holdt valentinsdag

Heller ikke Halloween med udklædningen, kan fint gå med til et græskar ved døren, det er en neget gammel dansk tradition hvor det bare var rue lygter dengang fastelavn må være nok, i udklædning og rasle

Anmeld

14. februar 2014

1234rj

Aalborg_Pigen skriver:

Hvor er du heldig :-) vi havde aftalt at hygge i morgen da kæresten har fodboldt i dag, men om ikke der lå en fin gave til mig :-) - to nye bøger til samling, nu når jeg skulle være alene :-)

Anmeld

14. februar 2014

mor88

Aalborg_Pigen skriver:

Nej, ingen gave her men det har jeg sagt til ham, at det vil jeg IKKE have så hellere dagen inden

MEN vi har besluttet os for en afslappende hyggeaften, så vores gave til hinanden er, at vi har været fælles om madlavning og opvask og derefter har jeg bagt en lækker chokoladekage så når lillepigen er faldet i søvn, står den på en god film, et glas rødvin og chokoladekage

Anmeld

14. februar 2014

B&J

ej hvor var det sødt af din kæreste..

og niks ingen gaver her men nok fordi vi alle har snart fødselsdag og vi har ferie så skal der nok bruges nogle penge på hygge og tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.