Valentins dag, er der landet en gave til dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2014

Camilla <3

Min kæreste brugte sin pause i skolen på, at gå ned i byen og købe mig en rigtig fin buket blomster, en æske chokolade og et kort. 

Om aftenen tog han mig med ud og spise, bagefter hyggede vi med en god film på sofaen og med levende lys  Og sluttede af, med en dejlig massage.  

I dag fik min kæreste en lidt forsinket Valentinsgave, en god parfume 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2014

LinLin

Jeg sov længe og han hentede rundstykker men det var nok mest fordi det var min tur (vi skiftes da drengene står op ved 6-6.30-tiden tiden hver dag ) og så havde vi fri sammen....

Anmeld

15. februar 2014

Muffin_girl

Aisha skriver:

Nej, men han har lovet mig at han vil forkæle mig imorgen : )

Håber du blev forkælet idag

Anmeld

15. februar 2014

Muffin_girl

Lykke:) skriver:

Min kæreste har amerikanske rødder, så vi går meget op i valentine herhjemme.

Jeg fik en bluse, roser og en lille hjerte kage

Ej hvor skønt !  

Anmeld

15. februar 2014

Muffin_girl

Lullaby skriver:

Ja en næsespray. 

Hmm lidt underlig gave  

Anmeld

15. februar 2014

Levi&LilysMor

Nej det er ikke noget vi fejre... Synes det er rigtig sødt i USA hvor kærligheden bliver gengældt altså både mand og kvinde giver en gave til hinanden, men herhjemme tror kvinderne som jeg ser det at det kun er dem som skal have noget... Valentins dag er ikke kun kvindernes dag men også mændendes hvor de også skal forkæles 

Anmeld

15. februar 2014

Muffin_girl

Camilla <3 skriver:

Min kæreste brugte sin pause i skolen på, at gå ned i byen og købe mig en rigtig fin buket blomster, en æske chokolade og et kort. 

Om aftenen tog han mig med ud og spise, bagefter hyggede vi med en god film på sofaen og med levende lys  Og sluttede af, med en dejlig massage.  

I dag fik min kæreste en lidt forsinket Valentinsgave, en god parfume 

Nej hvor sødt

Og sikken en dejlig dag... 

Anmeld

15. februar 2014

Muffin_girl

LinLin skriver:

Jeg sov længe og han hentede rundstykker men det var nok mest fordi det var min tur (vi skiftes da drengene står op ved 6-6.30-tiden tiden hver dag ) og så havde vi fri sammen....

Ej hvor skønt Pyh det tidligt... 

Anmeld

15. februar 2014

Muffin_girl

LevisMor skriver:

Nej det er ikke noget vi fejre... Synes det er rigtig sødt i USA hvor kærligheden bliver gengældt altså både mand og kvinde giver en gave til hinanden, men herhjemme tror kvinderne som jeg ser det at det kun er dem som skal have noget... Valentins dag er ikke kun kvindernes dag men også mændendes hvor de også skal forkæles 

Ja det skal gå begge veje.. Det er jeg enig i

Anmeld

15. februar 2014

LinLin

Aalborg_Pigen skriver:

Ej hvor skønt Pyh det tidligt... 

Det er forfærdeligt!!! ligemeget hvornår de kommer i seng.... Om det er hverdag eller weekend eller ferie... Den lille kan dog sove til 7.30 hvis vi er ekstremt heldige, men den store på 7 år vågner på slaget 6 heldigvis kan han jo klare sig selv og går bare igang med at lege, men så snakker han jo og det kan vi høre, da vores værelser ligger lige ved siden af hinanden....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.