Hvem skal med til fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2014

Mor til Ella

Hej de damer! 

Kæresten og jeg har snakket lidt frem og tilbage om fødslen (skal siges jeg er førstegangs fødende + kærestens første bare, så ingen af os har prøvet det før) 

Og han er bare lidt nervøs for om han kan klare det selv og hvis han skal ud at ryge, vil han have det dårligt med at gå fra mig. 

Men hvem skal vi tage med til fødslen, hvis det er? 

Min mor har altid været god at have med, hvis det drejer sig om smerter i andre situationer, men tror bare jeg har brug for at få at vide "du kan godt" "du klare det flot" m.m. Men det er min mor ikke så god til men ellers er hun en god støtte. 

Min svigermor tror jeg dog er bedre til at rose. Hvis man kan sige det sådan, men til gengæld mere pylderet?! 

Hvem kunne man ellers tage med?! 

Hvad gjorde i? Og var det en god oplevelse? 

Kun faren.

Alt andet for MIG ville være upassende. Selvom mit forhold til både mor og svigermor er super.

Dog havde jeg en back up med en veninde jeg har kendt siden børnehaven da min kæreste havde 3 timers kørsel hjem fra arbejde.

Men fødte heldigvis en søndag

Og selvfølgelig kan han da klare det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2014

M&N

Anonym skriver:

Hej de damer! 

Kæresten og jeg har snakket lidt frem og tilbage om fødslen (skal siges jeg er førstegangs fødende + kærestens første bare, så ingen af os har prøvet det før) 

Og han er bare lidt nervøs for om han kan klare det selv og hvis han skal ud at ryge, vil han have det dårligt med at gå fra mig. 

Men hvem skal vi tage med til fødslen, hvis det er? 

Min mor har altid været god at have med, hvis det drejer sig om smerter i andre situationer, men tror bare jeg har brug for at få at vide "du kan godt" "du klare det flot" m.m. Men det er min mor ikke så god til men ellers er hun en god støtte. 

Min svigermor tror jeg dog er bedre til at rose. Hvis man kan sige det sådan, men til gengæld mere pylderet?! 

Hvem kunne man ellers tage med?! 

Hvad gjorde i? Og var det en god oplevelse? 

Min mor og kæreste var med til fødslen, det var bare en fantastisk oplevelse.

Det var meningen hun skulle være der op til pressefasen og så gå - men da vi så endelig kom til pressefasen, kunne jeg simpelthen ikke undvære hende. Hun var den bedste støtte. Hun var der ca. 15 min efter fødslen og så gik hun

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.