hvad ville I ikke købe brugt?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Det eneste jeg ikke ville købe brugt og ikke har købt brugt er sutter og sutteflasker...

baby alarmen købte vi som ny da vi havde en idé om at skulle have flere børn og så ville vi gerne have noget der kunne genbruges

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2014

Aabye

Ms.Sunshine skriver:

Min kæreste og jeg har lavet en liste med ting vi mener vi har brug for at købe inden vi bliver forældre... De fleste ting på listen har vi købt brugt, men der er nogle ting på listen som jeg har sagt at det SKAL købes nyt og nogle andre ting som min kæreste siger det SKAL købes nyt... Jeg har hørt andre sige at nogle af de ting vi enten har købt brugt eller arvet, det ville de andre aldrig købe brugt, så hvad med jer?

Jeg ville aldrig, aldrig, aldrig købe madrasser eller dyne og pude brugt.. Aldrig.. 

Anmeld

11. februar 2014

MorDk

Jeg har stemt noget forskelligt. Men noget jeg bestemt aldrig køber brugt er fodtøj!

Og så ville jeg aldrig køber brugte sutter, sutflasker, vaskefade og badekar.

Anmeld

11. februar 2014

Happiness

Ville aldrig købe madrasser brugt. De anbefaler jo at man ikke engang genbruger til søskende, så en andens baby, støvmider, gylp, tis og evt. lort... Nej tak  

Dyne vil jeg heller aldrig kunne købe brugt, da de kan være blevet behandlet/ vasket forkert, og derfor være sundhedskadelige, uden at man kan lugte det.

Men tøj, sengetøj og andet som jeg kan kogevaske inden brug, det har jeg intet imod.

Anmeld

11. februar 2014

lineog4

Hov kom til at tænke på blødt legetøj der ikke kan vaskes ville jeg hellere ikke købe brugt.

Og ja så sutter (men synes jeg gav sig selv ) og hoveder til sutteflasker.

Og heller ikke fodtøj (andet end gummistøvler Jeg uden tøven køber brugt)

Anmeld

11. februar 2014

lineog4

Hov kom til at tænke på blødt legetøj der ikke kan vaskes ville jeg hellere ikke købe brugt.

Og ja så sutter (men synes jeg gav sig selv ) og hoveder til sutteflasker.

Og heller ikke fodtøj (andet end gummistøvler Jeg uden tøven køber brugt)

Anmeld

11. februar 2014

L&V

Jeg ville ik købe madras, dyner, puder, badekar, vaskefad, sko, undertøj, legetøj, potte, puslepude og ikke mindst autostol..

Anmeld

11. februar 2014

Clisolka

Jeg har kun stemt madrasser, dyne, autostol og puslehynde....

Jeg ville aldrig købe det brugt - og sutter, suttehoveder og sko

Vaskefad har jeg aldrig brugt..

Anmeld

11. februar 2014

Bertris

Kom til at stemme blankt. Men madrasser og sko ville jeg ikke købe brugt

Anmeld

11. februar 2014

Savannah

Kunne IKKE finde på at købe sko, vaskefad, puslepude, badekar, dyner, sengetøj, langer, madrasser, sutter, sutteflasker, undertøj(gælder ikke body) og lign brugt.. Det skal være nyt og RENT! Mest af hygiejniske årsager, tror simpelthen ikke at puslepude osv kan blive ordentligt rent..
Sko ville jeg ikke, fordi de skal tilpasses barnets fod, når de er brugte, er de allerede gået til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.