hvad ville I ikke købe brugt?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2014

helle85

Ms.Sunshine skriver:

Min kæreste og jeg har lavet en liste med ting vi mener vi har brug for at købe inden vi bliver forældre... De fleste ting på listen har vi købt brugt, men der er nogle ting på listen som jeg har sagt at det SKAL købes nyt og nogle andre ting som min kæreste siger det SKAL købes nyt... Jeg har hørt andre sige at nogle af de ting vi enten har købt brugt eller arvet, det ville de andre aldrig købe brugt, så hvad med jer?

jeg har stemt madrasser.

hvis jeg havde bil havde jeg også stemt auto stol men da det er sjælden vi køre bil, så fik jeg den mindste str til mine børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2014

Papillon

Har stemt madras og dyne, men ved ikke hvorfor. Det er bare en fornemmelse. Ville aldrig købe dette brugt til mig selv, så hvorfor til baby?

Derudover lagner og sengetøj fordi, det alligevel er så billigt, at jeg hellere vil have det fra nyt. Kan forestille mig, at det bliver ret slidt til en bebs

Badekar og vaskefad og andet, der skulle være fuld af bakterier, kan man vel bare sterilisere med sprit eller kogende vand (hvis plastikken kan holde til det). Men det er selvfølgelig en smagssag.

Anmeld

11. februar 2014

Kløver

Ms.Sunshine skriver:

Min kæreste og jeg har lavet en liste med ting vi mener vi har brug for at købe inden vi bliver forældre... De fleste ting på listen har vi købt brugt, men der er nogle ting på listen som jeg har sagt at det SKAL købes nyt og nogle andre ting som min kæreste siger det SKAL købes nyt... Jeg har hørt andre sige at nogle af de ting vi enten har købt brugt eller arvet, det ville de andre aldrig købe brugt, så hvad med jer?

Har stemt blankt
Alternativt ville jeg svare autostol men vi har altså brugte til bedsterne

Anmeld

11. februar 2014

Benjamins'mor

Ms.Sunshine skriver:

Barnevogn købte vi fra ny, lift brugt, seng og madras ny, lidt tøj nyt, kommode ny og resten brugt. Det meste havde vi fra storebror og tøj købte vi brugt hun er nemlig 4 mdr på torsdag og i 74 allerede.

Anmeld

11. februar 2014

morethanperfect

Vi købte alt brugt ..

Anmeld

11. februar 2014

Pigent

Jeg starter altså bare fra en ende af.

Barnevogn m. Lift ville jeg købe fra ny da man sagtens kan få nogle gode, men billig modeller. Hvis jeg skulle købe brugt ville jeg købe af nogen jeg kender så jeg ved at der aldrig har været fugtskade i barnevognen.
Nogle gange kan man på dba finde en helt ny barnevogn der aldrig har været brugt og det kunne jeg godt finder på at købe.

Madrasser ville jeg købe fra ny, allesammen.

Fluenet og regnslag kan man købt købe brugt, men jeg ville købe det fra nyt da det ikke koster ret meget.

Pusletaske ville jeg købe fra ny, ved de fleste barnevogne følger det med.

Puslebord kan man sagtens købe brugt.

Puslepude ville jeg købe fra ny.

Badekar, vaskefarve og blespand ville jeg købe fra ny.

Seng kan man sagtens købe brugt.

Sengetøj, dyne og lagner ville jeg købe ny.

Autostol ville jeg købe fra ny, undtagen hvis det er nogen jeg kender så ville jeg godt kunne købe den brugt.

Skråstol og bæresele ville jeg selv købe fra ny, men hvis jeg kendte nogen der havde det til salg så ville jeg godt kunne købe brugt.

Tøj enten ville jeg købe brugt af nogen jeg kender eller nyt.

Anmeld

11. februar 2014

et-ønske

Jeg har stemt madrester og dyne

Anmeld

11. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Altså nogen ting ville jeg slet ikke overveje at købe brugt fordi det ikke vil kunne svare sig. Fx vaskefad, det behøver ikk koster mere end 10kr fra nyt. Blespand koster helt gratis i babysam osv,

men ellers ville jeg godt turde at købe ALT brugt. Også madrasser ja. Så længe de ikke har været brugt i 10år og er fyldt med skjolder olign, så er jeg ikke sart. Vil også genbruge madrasserne mine børn imellem..

vores barnevogn er faktisk købt brugt med madrasser til både vogn og lift. Og der er ikke udviklet allergier eller andet her.  

Anmeld

11. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
et-ønske skriver:

Jeg har stemt madrester og dyne

Jeg ville heller ikke købe brugte madrester   Hahaha. genial tastefejl 

Anmeld

11. februar 2014

AnthonsMor

Ms.Sunshine skriver:

Badekar og vaskefad grundet bakterierne..

Autostol vil jeg kun købe brugt hvis jeg kender dem der sælger den, og ved de ikke har været i ulykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.