hvad ville I ikke købe brugt?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad ville du/I ALDRIG købe brugt?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.958 visninger
30 svar
5 synes godt om
11. februar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Min kæreste og jeg har lavet en liste med ting vi mener vi har brug for at købe inden vi bliver forældre... De fleste ting på listen har vi købt brugt, men der er nogle ting på listen som jeg har sagt at det SKAL købes nyt og nogle andre ting som min kæreste siger det SKAL købes nyt... Jeg har hørt andre sige at nogle af de ting vi enten har købt brugt eller arvet, det ville de andre aldrig købe brugt, så hvad med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2014

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Ms.Sunshine skriver:

Min kæreste og jeg har lavet en liste med ting vi mener vi har brug for at købe inden vi bliver forældre... De fleste ting på listen har vi købt brugt, men der er nogle ting på listen som jeg har sagt at det SKAL købes nyt og nogle andre ting som min kæreste siger det SKAL købes nyt... Jeg har hørt andre sige at nogle af de ting vi enten har købt brugt eller arvet, det ville de andre aldrig købe brugt, så hvad med jer?

Jeg har stemt , madresser, badekar , vaskefad og autostol ..

Madresser pga jeg aldrig selv ville købe dem brugt
Badekar der findes så mange bakterier i det .. Og jeg er meget hysteriet med det og vaskefad .. Automatik fordi du ikk kan vide dig sikker på ol den har været uden for en ulykke

Anmeld

11. februar 2014

LMX

Jeg har stemt Madrasser, badekar, vaskefad, blespand og puslepude.

Autostol kunne jeg godt købe brugt hvis jeg kendte vedk. jeg købte den af og vidste den ikke havde været brugt af mere end ét barn.

Som udgangspunkt vil jeg ikke købe noget brugt som kan forme sig efter det barn der har brugt det.

Anmeld

11. februar 2014

Kris89

Ms.Sunshine skriver:

har stemt blankt... Jeg kunne finde på at købe alt brugt

vi valgte at købe ny barnevogn, autostol og babyalarmer.

Men det er udelukkende med henblik på at de (måske ikke babyalarmerne) kan holde til alle vores børn, så vi er fri for at købe de ting brugt to gange

Anmeld

11. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Med thea arvede vi 2 autostole fra min fætterens unger. Vi vidste med 100 procents sikkerhed at de ik havde været i uheld osv, så derfor sagde vi ja tak. Dog ku jeg aldrig finde på at købe autostole brugt, fra folk jeg ik kender!!

Maddrasser ku jeg heller ik finde på at købe brugt. Og har faktisk også stemt dyner!! 

Alle de andre ting ku jeg godt finde på at købe brugt. Dog har vi aldrig brugt vaskefad! Vh stine

Anmeld

11. februar 2014

Annette A

Jeg vil sige kun ting som vaskefad, badekar, ting til hygiejne.

Ellers har vi købt alt brugt. Autostole som har været ret ubrugte, pæne barne- og klapvogne mv.

Det er jo en formue man kan spare og mange ting er vildt pæne.

Anmeld

11. februar 2014

modesty

Madras og dyne. Og elektronik, f.eks babyalarm.

Anmeld

11. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det eneste jeg har stemt på er madrasser ellers køber jeg gerne alt brugt og sælger også gerne alt. Man kan lige så godt sparer penge og mange gange er der stadigvæk mange timer i det man køber/sælger

Anmeld

11. februar 2014

lineog4

Er tilhænger af brugt, men ville ikke købe

- vaskefad (har bare brugt en lille balje fra søstrene greene til 20 kr)

- puslepude, ved ikke synes det er ulækkert at tænke på, plus jeg så hellere ville finde en billig 

- madrasser, fordi jeg en gang har læst man ikke bør grundet allergi (men mine børn har arvet hinandens så... Tror godt jeg kunne bøje mig der)

- blespand (men ville slet ikke have en)

Og så når de bliver ældre undertøj ;-) 

Anmeld

11. februar 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg tror faktisk det eneste jeg har der ikke er brugt det er babyalarmerne. Jeg har dog ikke fået købt badekar eller vaskefad endnu, men det kunne jeg somend også godt finde på at købe brugt. 
På den anden side synes jeg også det er lidt svært at være kræsen når nu der skal købes ind på SU.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.