Helt uventet, om tre uger når vi alligevel skal holde barnedåb, hvis præsten siger ja.
Jeg vælger at være anonym lidt endnu, da hvis det bliver til noget, skal være en overraskelse til gæsterne, men skal nok bekende kulør senere
Historien er, at siden før jeg fødte har jeg "plaget" kæresten med at vi burde blive gift, af praktiske årsager for at sikre vores barn, hvis der skulle ske os noget og at det var billigere end at få lavet et testamente
Familie og venner har stemt i og heppet på mig og flere har selv foreslået det, men kæresten har rystet på hovedet af det.
Dog har jeg selv sagt at vi skulle bare på rådhuset, da vi ikke har råd til det bryllup alle kvinder drømmer om.
Men fredag aften da vi havde et vennepar på besøg, sad vi og jokede med det som vi plejer, pludselig siger han så, jammen så lad og blive gift om tre uger når vi alligevel skal i kirke, men så skal det være en overraskelse, selv din mor og søster må ikke vide det, han sagde det i sådan en lidt drillende "tør du" tone, og så siger jeg ok, på en betingelse, jeg vil have vielsesringe, når jeg ikke kan få en rigtig brudekjole.
Der bliver joket videre og grinet og så siger kæresten, så skal du vel have ringet til præsten og spørge om han vil..., jeg kigger på ham og siger, mener du det?, ja det gør jeg vel og nu har vi vidner på det så jeg kan vel ikke hoppe fra hvad jeg har lovet...
Emnet er faldet på det et par gange mere de sidste dage og den er god nok, han mente det

Men men men, er der nogen der ved om det kan nåes på så kort tid med attester ovs?
Kan man blive gift/velsignet senere, hvis vi får råd til et rigtigt bryllup?, er lidt ked af hvis jeg ikke får en rigtig brudekjole i mit liv.
Puha det sætter tanker igang og præsten har fridag i dag