kitty skriver:
Jeg synes det er et rigtig godt skridt i den rigtige retning, at du har været hos lægen, og har fået talt med han/hun om problemet...! FLOT!
Det kan være det giver dig en styrke, i den kommende uge, til at tænke over, hvad der vil være godt for netop dig.
Jeg ved, af bitter erfaring, at det er svært at lade være med at isolere sig, men det er bare vigtigt at flytte sine grænser en gang i mellem. Hvis det er at flytte dine grænser, at skrive herinde, så synes jeg det er super fedt. Du har jo kontakt med mennesker, selvom du ikke sidder fysisk ved siden af dem 
Jeg synes du er sej!! Godt gået! 
Du må gerne skrive, hvis du har lyst...
til dig.. 
Tusind tak for din opbakning

.
Jeg tænker, hvis jeg altså bliver sygemeldt resten af graviditeten, at jeg skal melde mig ind i et motionscenter, så jeg kan få rørt alle muskler og evt. holde min vægt nu, da jeg har taget 17kg på siden januar........

er kun i uge 25 nu.
Derudover få nogle rutiner... Sunde rutiner, sund kost. Indkøbslister.
Fast lang aftengåtur med hunden, med musik i ørene.
Svare på mine sms'er igen.
Være sammen med en veninde mindst en gang ugentligt.
Gøre rent oftere, så en opvask ikke slår mit humør ud.
Få malet børneværelset færdigt og få sorteret og vasket babytøjet.
Forkæle mig selv ved at tage fodbad, lakere negle, ordne øjenbryn.
Lange bade, skiftevis varm og kold vand.
Levende lys.
^Sådanne ting.. Det er bare ting jeg ikke har overskud til, når jeg er så kørt ned i vuggestuen, for så sover jeg så snart jeg kommer hjem. Det er vigtigt jeg finder min indre ro igen og for mere selvtillid, så jeg ikke længere skal høre min indre stemme nedgøre mig selv.
Anmeld