Hvornår fortalte I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2014

Kløver

Bedsterne fik det at vide efter kort tid, familien til jul da jeg var 11 uger henne og offentligt bla på facebook efter nf

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2014

EAF

Hvornår gjorde I det officielt at I ventede barn?

Ligenu har jeg bare lyst til at fortælle hele verdenen det!!! 

Så snart begge vores forældrepar vidste besked og søskende  Så samme dag som vi vidste det via g-test 

Anmeld

9. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vores forældre og søskende ca 1time efter jeg havde testet positiv  Chefen og kollegaerne omkring mig fik nyheden dagen efter positiv test. Efterfølgende fik folk det at vide hvis vi mødte dem. Facebook-offentligt efter nf. 

Anmeld

9. februar 2014

LinLin

Jeg har de andre gange fortalt det kort tid efter positiv test til nær familie/veninder og kolleger...

Denne gang (E ca 5+2 idag) er det indtil videre er -udover min mand -kun min leder der ved det... Er nervøs, da vi sidst mistede kort efter nf men jeg har valgt at fortælle min leder da vi skal til ekstra scanning(er)...

Tror vi fortæller det efter den tidlige scanning (uge 7/8)

Anmeld

9. februar 2014

lineog4

1. Gang vidste min mor det med det samme - det var hende der sagde jeg skulle tage en test for spiste p-piller, fik ikke mens og troede på ingen måde jeg kunne være gravid. Så spurgte hende om hun mente jeg skulle begynde på næste måneds piller. Alle andre fik det først at vide efter scanning og det var den gang i uge 18 (måske 17).

2. Gang fortalte vi det efter nakkefoldscanning

3. Gang fik alle de der havde støttet os da vi mistede det at vide med det samme. Dog fik min datter det først at vide efter den udvidede misdannelsesscanning i uge 20

4. Gang fik min mor det at vide med det samme og andre først efter uge 15 hvor vi var til første hjertescanning

Anmeld

9. februar 2014

Emisoph

Vi fortalte det ret hurtigt til nærmeste familie (søskende, kommende bedster og kommender oldere) juleaften,der var jeg 5+ noget.
Jeg har tidligere haft en MA og der vidste ingen det. Hvis noget skulle gå galt denne gang ville vi gerne kunne hente støtte og opbakning hvis nu det skulle ske igen.
To af mine nære veninder fik besked få timer efter positiv test

Selskabet vi var i nytårsaften fik ligeledes tidligt besked idet jeg ikke kunne drikke og var ramt af voldsom træthed og madlede

Vi var til tryghedsscanning da jeg var 6+5 og igen 10+5 og så liv begge gange, så efter det har vi ladet nyheden sive efterhånden som vi så venner og omgangskreds

Skal til NF på fredag, men regner ikke med at det bliver Facebook officielt før efter MD... Tidligst.

Anmeld

9. februar 2014

lineog4

LinLin skriver:

Jeg har de andre gange fortalt det kort tid efter positiv test til nær familie/veninder og kolleger...

Denne gang (E ca 5+2 idag) er det indtil videre er -udover min mand -kun min leder der ved det... Er nervøs, da vi sidst mistede kort efter nf men jeg har valgt at fortælle min leder da vi skal til ekstra scanning(er)...

Tror vi fortæller det efter den tidlige scanning (uge 7/8)

Vidste ikke du var gravid - tillykke....

Anmeld

9. februar 2014

LinLin

lineog4 skriver:

Vidste ikke du var gravid - tillykke....

Tak har heller ikke råbt så højt om det

Anmeld

9. februar 2014

tarkoflen

Mine forældre fik det at vide tre dage efter vi fik svar på bp vi var i behandling, og jeg var kommet til at fortælle, hvornår vi fik svar.

Alle andre nære fik det at vide efter vi var til 7 ugers skanning, hvor vi så hjerteblink.

Det blev først officielt på FB efter 20 ugers skanningen

Anmeld

9. februar 2014

liten-mamma

Anonym skriver:

Hvornår gjorde I det officielt at I ventede barn?

Ligenu har jeg bare lyst til at fortælle hele verdenen det!!! 

Det røg på facebook efter nf skanning. Kunne aldrig finde på at fortælle det før, i tilfælde af noget dårligt skulle ske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.